کد خبر: 948736
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
سردار معصوم بیگی خبر داد:
فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح" مسافر مسئول" به عنوان راهبرد ویژه این فرماندهی برای کاهش جان باختگان ناشی از تصادفات رانندگی در نوروز ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، سردارمهدی معصوم بیگی در آئین تجلیل از خانواده های کارکنان پلیس راهور و راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: پیشاپش فرارسیدن سال جدید را به همه شما تبریک می گویم و امیدوارم که سال بسیار پر خیر و برکتی را پیش رو داشته باشید و سال 98 هم بهترین سال برای شما باشد و همه خواسته ها و نیت های خیرتان محقق شود.
وی در ادامه با بیان اینکه مادر واژه ای به وسعت تمام هستی است گفت: البته در کنار مادر واژه همسر هم از جایگاه ممتازی برخوردار است و فرزندان هم واژه ای به وسعت دنیا هستند.
نقش همسران در موفقیت کارکنان پلیس
سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم در نیا و آخرت موفق باشیم بایستی به این 3 واژه مقدس احترام قائل باشیم، مخصوصاً همسران که بار مسئولیت زندگی بر دوش آنان است.
فرمانده انتظامی استان، کار کردن در پلیس راهور و راه را پرمشقت و پر رنج دانست و اضافه کرد: مسلماً اگر همراهی، دلسوزی و تحمل شما همسران کارکنان پلیس نباشد آنان نمی توانند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.
اصفهان، 10 سال مستمر کاهش جانباختگان ناشی از تصادفات داشت
سردار معصوم بیگی در ادامه با بیان اینکه استان اصفهان 10 سال به طور مستمر و پیوسته کاهش جان باختگان ناشی از تصادفات داشته است بر نقش همسران ماموران پلیس راهور و راه در اجرای بهتر ماموریت هایشان تاکید کرد و گفت: این موفقیت قطعاً بدون دلسوزی و همراهی شما خانواده های محترم به دست نمی آمد.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: تقاضای من از شما همسران کارکنان پلیس راهور و راه این است که در طرح نوروزی و ان شاء الله در سال 98 هم این همراهی را مستمرتر، مضاعف تر و مسئولانه تر ادامه دهید چون معتقدم تاثیر کار شما به طور مستقیم در بهره وری، بالندگی و نشاط سازمان ناجا مؤثر است.
طرح "مسافر مسئول" راهبرد پلیس اصفهان برای کاهش تصادفات
سردار معصوم بیگی، سپس از راهبرد جدید فرماندهی انتظامی استان اصفهان با عنوان طرح "مسافر مسئول" به منظور کاهش جان باختگان ناشی از تصادفات در ایام نوروز 98 خبر داد و گفت: اولین ویژگی مسافر مسئول این است که قانون و مقررات را رعایت کند و ما باید این موضوع را به عنوان یک کلید واژه در بین مردم تبلیغ کنیم.
این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان گفت: مسلماً اگر کسی در مسافرت قانون و مقررات را رعایت نکند مسافر بی مسئولیتی است چرا که در اثر رعایت نکردن قانون و مقررات رانندگی بسیاری بودند که نه تنها جان خود و سرنشینان خودروی خود را به  مخاطره انداختند بلکه باعث کشته شدن فرد بی گناهی که با رعایت قانون در حال رانندگی بوده هم شدند.
سوال تأمل برانگیز پلیس از رانندگان
وی با بیان اینکه ما به دنبال ادبیات جدیدی در حوزه تصادفات هستیم اظهار داشت: اولین سوال ما از رانندگانی که یا پدر ، مادر ، برادر یا خواهر هستند این است که آیا شما دوست دارید که قاتل عزیزان خودتان باشید؟ طبیعی است که همه به این سوال پاسخ منفی خواهند داد.
وی افزود: بهترین ضمانت برای پاسخ منفی مردم، گردشگران، مسافران ورانندگان این است که باید تحت عنوان مسافر مسئول قانون را رعایت کنند.
سردار معصوم بیگی خطاب به رانندگان تاکید کرد: اگر شما باور دارید که نمی خواهید قاتل عزیزانتان باشید پس باید قوانین و مقررات را هنگام رانندگی رعایت کرده و از عجله و شتاب بی مورد بپرهیزید.
فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی پرچمدار این شعار است اما باید دیگران هم به این موضوع الزام داشته باشند چرا که بدون همراهی ، همکاری و مشارکت مردم قطعاً نمی توانیم میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات را به صفر برسانیم.
تلاش برای رفع دغدغه کارکنان پلیس در حوزه معیشت
سردار معصوم بیگی در پایان از تلاش های صورت گرفته برای رفع دغدغه خانواده کارکنان پلیس در حوزه معیشت خبرداد و گفت:در حال حاضر15 طرح تحت عنوان سلسله طرح های خادم در فرماندهی انتظامی استان اصفهان عملیاتی شده و همه تلاش ما این است تا همانطور که فرمانده ناجا نیز بر این موضوع تاکید بسیار دارند بتوانیم دغدغه خانواده های کارکنان پلیس استان در حوزه معیشت را برطرف کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر