کد خبر: 948702
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
روزنامه همدلی، از رسانه‌های اصلاح‌طلب، در گزارشی با عنوان «تَکرار نمی‌کنم؛ رئیس دولت اصلاحات در دیدار با اعضای فراکسیون امید از روگردانی مردم از اصلاح‌طلبان سخن گفت» نوشته که: «اعضای فراکسیون امید مجلس به مناسبت سالگرد انتخابات مجلس دهم با سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات دیدار کردند… خاتمی در این دیدار به این موضوع اشاره کرد که: دیگر خیلی سخت است به مردم بگوییم بیایید رأی بدهید. آیا فکر می‌کنید در دور آینده انتخابات به حرف من و شما مردم پای صندوق‌ها خواهند آمد؟ بعید می‌دانم مگر اینکه در یک سال آینده تحولی رخ دهد.»
این روزنامه در ادامه آورده: «حالا و در آستانه سال ۱۳۹۸ و پیش آمدن سخت‌ترین مشکلات اقتصادی معیشتی تاریخ معاصر، مجاب کردن مردم به شرکت در انتخابات و ریختن آرای‌شان به صندوق اصلاح‌طلبان کار بسیار سختی است که خاتمی هم به آن اشاره کرده، اما صحنه‌گردانان رسیدن به این یأس اجتماعی نباید خوشحال باشند، چون آرای ریخته نشده به صندوق اصلاح‌طلبان به سمت آنان سرازیر نخواهد شد و نگرانی امروز رئیس جمهور پیشین ایران بیش از آنکه به اصلاح‌طلبان سرایت کند، برای اصولگرایان که فرامین حکومتی را در دست دارند، نگران کننده خواهد بود».
خاتمی چنان به صراحت از وضعیت نامناسبی که اصلاح‌طلبان در آن هستند، سخن گفته که حتی برای روزنامه همدلی هم جایی برای انکار نیست، اما بامزه آنکه اصولگرایان را صحنه گردانان این وضعیت می‌داند، در حالی که دولت دست اصلاح‌طلبان است و مجلس هم با دولت همسوست. اگر اصلاح‌طلبان عامل این یأس اجتماعی نبودند، دلیلی نداشت خاتمی نگران سبد رأی سال آینده باشد. سخن خاتمی و نگرانی‌اش یعنی به درستی مسئولیت افتضاح پیش آمده را که ناشی از رأی مردم به کاندیدا‌های اصلاح‌طلب است، پذیرفته است. گرچه این هم خود نکته‌ای است که خاتمی به جای نگرانی برای معیشت مردم، و نگرانی برای وضعیت کشور، دلواپس سبد رأی اصلاح‌طلبان است!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Turkey
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
0
سر و ته یک کرباسید ...
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
0
حماقت ها را. .با. پاسکاری به هم. توجیه نکنید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار