کد خبر: 948697
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
علی کفاشیان و فریدون اصفهانیان دو عضو بازنشسته فدراسیون فوتبال دیشب استعفا دادند.
سرویس ورزش جوان آنلاین: سر انجام مقاومت بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال برابر اجرای قانون شکست و دیشب یک به یک با نوشتن نامه استعفای‌شان از فوتبال رفتند تا زور قانون بر مدیرانی که مقابل آن ایستاده بودند، بچربد. عصر دیروز بود که موج استعفا در فدراسیون فوتبال آغاز شد، آن هم در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت مانده به مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که قرار است امروز برگزار شود، مجمعی که با توجه به سونامی استعفا‌های دیشب می‌تواند خبرساز شود. آذر ۹۷ بود که محمدرضا ساکت با توجه به قانون منع به کارگیری بازنشستگان، از سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال کناره‌گیری کرد، با این حال فریدون اصفهانیان، محمود اسلامیان، حیدر بهاروند، کاظم طالقانی و علی کفاشیان پنج عضو بازنشسته هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بودند که مقابل اجرای قانون مقاومت کردند و حاضر به رفتن نبودند.
سرانجام دیشب بود که ابتدا خبر استعفای اصفهانیان رئیس کمیته داوران روی خروجی سایت رسمی فدراسیون فوتبال قرار گرفت. اصفهانیان پیش از استعفا، علاوه بر ریاست کمیته داوران و عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، ریاست شورای شهر زنجان و ریاست هیئت فوتبال استان زنجان را هم بر عهده داشت تا یک مدیر بازنشسته و در عین حال چهار شغله به حساب بیاید که دیشب یکی از شغل‌ها را از دست داد.
ساعت ۱۸:۴۹ دیشب هم خبر استعفای علی کفاشیان تأیید شد تا رئیس سابق فدراسیون فوتبال و نایب رئیس فعلی فدراسیون و رئیس کمیته فوتسال پس از ۱۰ سال از فوتبال رفتنی شود. آن هم مدیری که فوتبال ایران در سال‌های مدیریتش حاشیه‌های زیادی را تجربه کرد. او پیش از این مدعی بود قانون بازنشستگی نباید شامل فدراسیون شود و به همین خاطر از سمتش استعفا نمی‌کرد، اما سرانجام دیروز نامه استعفایش را نوشت. علاوه بر اصفهانیان و کفاشیان، دیشب فریدون معینی هم از کمیته جوانان استعفا کرد، با این حال تا شب گذشته سرنوشت ماندن یا رفتن محمود اسلامیان، حیدر بهاروند و کاظم طالقانی سه بازنشسته دیگر فدراسیون فوتبال مشخص نشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار