کد خبر: 948665
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
تور کیش رویایی‌ترین سفر داخلی در ایران است که شما را با سفر به نگین خلیج‌فارس می‌برد و هر آنچه را که تاکنون رویاسازی می‌کردید روبه‌رو می‌کند.
اگر اهل سفر باشید به خوبی می‌دانید که برای هر سفری حسابی باید برنامه‌ریزی مناسب کرده باشید تا هم اقامتی خوش داشته باشید و هم حسابی خاطره‌ی خوب بسازید. این کار را برای مقاصد پرطرفدار ایران، کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر انجام داده‌اند و پیشنهاد‌های ویژه‌ای برای شما دارند که می‌تواند حالتان را دگرگون کند!

تور کیش؛ خوشگذرانی در لوکس‌ترین جزیره‌ی ایران

تور کیش رویایی‌ترین سفر داخلی در ایران است که شما را با سفر به نگین خلیج‌فارس می‌برد و هر آنچه را که تاکنون رویاسازی می‌کردید روبه‌رو می‌کند.

با یک برنامه‌ریزی منظم که در آژانس مقتدرسیر می‌توانید با بهترین خطوط هوایی به این جزیره بروید و در لوکس‌ترین هتل‌های ساحلی اقامت داشته باشید. در نظر داشته باشید که کیش یکی از جذاب‌ترین نقاط گردشگری ایران است که زیبایی‌های آن تمام نشدنی است، در کنار آن هم شما می‌توانید هیجان و تفریح آبی داشته باشید و هم در آرامش ساحل آن ساعت‌ها آفتاب بگیرید و آرام شوید.

کافه‌ها و رستوران‌های بی‌نظیر جزیره هم شب‌های پر ستاره‌ای را برای شما می‌سازند. تنوع برنامه‌ها در این جزیره آنقدر زیاد است که اگر بخواهید برای همه‌ی آن‌ها برنامه‌ریزی کنید بیش از یک هفته باید مقیم جزیره شوید.

برای همین به شما پیشنهاد می‌کنیم که با برنامه‌های آژانس مقتدر سیر همراه شوید که بهترین برنامه‌های گردشی را دنبال کنید. پارک آبی را از از دست ندهید و به باغ پرندگان بروید و در میان زیبایی‌های آن‌ها ساعت‌ها آرامش را در طبیعت تجربه کنید و حتما فرزندانتان را به تماشای پارک دلفین‌ها و آکواریوم بزرگ کیش ببرید و خاطره‌ی سفر را تکمیل کنید.

این برنامه‌ها، اما برای نوروز، کمی شلوغ است و باید حتما از پیش بلیز تهیه کرده باشید. اگر هم‌اکنون به سایت مقتدر سیر سر بزنید می‌توانید با انتخاب برنامه‌های سفر مناسب‌ترین خط پروازی و بهترین هتل‌های کیش ا. انتخاب کنید و اقامت خوشی را پیش‌بینی کنید. برای اینکه به خوبی این سفر را برای خانواده‌تان بسازید تور کیش نوروز ۹۸ را بخرید و راهی جزیره شوید.

تور قشم؛ آرامش در کنار دریا و لذت آفتاب بهاری در ساحل
 
نوروز را در پرطرفدارترین شهر‌های توریستی ایران بگذرانید

با تور قشم مسافر زمرد خلیج فارس می‌شوید و با آرامش آبی دریا و شن‌های طلایی جزیره خاطره‌ای بی‌نظیر می‌سازید و قشم در این روز‌ها دیدنی‌تر است. آب و هوای معتدل و بهاری آن با آفتاب دلنشین به شما آنچنان آرامشی می‌دهد که وصف‌ناپذیر است. همین آب و هوا سفر به آن را اضافه کرده است و برنامه‌ریزی برای سفر به آنجا ضروری است. هم‌اکنون می‌توانید به وب سایت مقتدر سیر سر بزنید و ببینید که بهترین خط هوایی برای رسیدن به جزیره کدام است و به راحتی بلیط آن را تهیه کنید.

به اقامت مناسب در جزیره هم فکر کنید و حتما در میان هتل‌های چهارستاره و پنج ستاره انتخاب کنید تا به خوبی در سفر استراحت کنید.

از کمک راهنما‌های محلی گردشگران غافل نشوید و سوار بر قایق‌های زیبای این جزیره به تماشای جنگل‌های حرا بروید و دره ستاره‌ها را از نزدیک ببینید و در میان صخره‌های مرجانی جزیره گم شوید و ساعت‌ها در میان آفتاب و سایه این دره زندگی کنید.

یک‌روز صبح را سوار بر قایق به تماشای دلفین‌های قشم بگذارید و طلوع آفتاب را در کنار رقص آرام این حیوانات تماشا کنید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که اصلا مزه‌ی خوب غذا‌های دریایی جزیره را از دست ندهید و حتما علاوه بر خوردن غذا در رستوران‌های مشهور و شناخته‌ی شده‌ی شهر، سری هم به دکه‌ها و یا چرخ‌های کنار خیابان بزنید و دست‌پخت زنان جزیره را امتحان کنید.

اینجا یکی از مراکز اصلی خرید هم هست، به بازار قشم بروید و با قیمتی ارزان‌تر از تهران محصولات برند‌های وارداتی را خریداری کنید و با خیال راحت پول خود را برای خرید ذخیره کنید.

اگر قصد سفر در تعطیلات نوروز را دارید، پرطرفدار بودن جزیره را در نظر بگیرید و از هم‌اکنون تور قشم نوروز ۹۸ را بخرید.

تور مشهد؛ راز و نیاز در حرم و خوشگذرانی در ییلاق
 
نوروز را در پرطرفدارترین شهر‌های توریستی ایران بگذرانید

سفر با تور مشهد نوروز ۹۸ سال تحویلی متفاوت را برای شما می‌سازد. حتما در برنامه‌های نیایش ابتدای سال حرم مطهر امام رضا (ع) شرکت کنید و در میان انبوه میهمانان آن حضورت دلهایتان را به راز و نیاز با خدا بسپارید و تجربه‌ی بی‌نظیری را برای خود و خانواده‌تان بسازید.

مشهد اولین شهر پرمسافر ایران در روز‌های نوروز آنقدر شلوغ است ک. برای ماندن و خوشگذرانی در آن باید حتما به خوبی برنامه‌ریزی کرده باشید. این کار را کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر انجام داده‌اند و می‌توانید با کمک آن‌ها هم هتل‌های مناسب و با امکانات را انتخاب کنید و هم با برنامه‌های گردشی آن‌ها همراه شوید و تقریبا مهم‌ترین دیدنی‌های شهر را از نزدیک ببینید.

در نظر داشته باشید که این مقصد گردشگری امکان سفر با هر هزینه‌ای را برای میهمانانش فراهم کرده و شما با هر بودجه‌ی مورد نظر می‌توانید خاطره‌ای خوب داشته باشید.

در مشهد دیدنی‌های بسیاری در جاذبه‌های گردشگری پیش‌بینی شده است که اتفاقا در هر فصلی از سال به آنجا بروید حجم زیادی از گردشگران ایرانی و خارجی را به چشم می‌بینید. پارک‌های متنوع و موزه‌های تماشایی در مشهد برای دیدن جذاب هستند. حتما در برنامه‌های خود رفتن به پارک مینیاتور را بگنجانید و یا حتما برنامه‌ریزی کنید و یک‌روز به ییلاق‌های اطراف مشهد بروید و از کباب‌های شاندیز و خوشمزه‌ی مشهدی بچشید. لذت در این شهر تمام نشدنی است شما مقبره‌ی فردوسی، شاعر بزرگ ایرانی و شرکت در برنامه‌های فردوسی‌خوانی را هم باید تجربه کنید تا با فارسی کهن و تاریخ ادبیات ایران به خوبی آشنا شوید. مقبره‌ی نادرشاه هم از شاهکار‌های معماری است که تماشای آن جذاب است. خوشگذرانی در این شهر تمام نمی‌شود، برای همین با نگاهی به تقویم به وب سایت مقتدر سیر بروید و بهترین برنامه‌ی هماهنگ با شرایط مسافرتتان تور مشهد را بخرید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار