کد خبر: 948652
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت:براساس اخبار، رئیس‌جمهور با افزایش حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی موافقت کرده و مقرر شده است این موضوع در هیات دولت به منظور تامین بار مالی مطرح شود.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: عباس پاپی‌زاده بالنگان درخصوص عدم توجه به افزایش کارکنان وزارت جهاد کشاورزی براساس قانون خدمات مدیریت کشوری، گفت: پس از ابلاغ قانون خدمات کشوری باز هم عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان دستگاه‌ها به وجود نیامد در حالی که انتظار می‌رفت شکاف دریافتی‌ها کاهش پیدا کند، اما فاصله دریافتی برخی از وزراتخانه‌ها همچنان بالا است.

کارکنان وزارت جهاد کشاورزی از افزایش حقوق باز مانده‌اند

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگرچه در سنوات گذشته و قبل از دائمی شدن قانون خدمات کشوری برخی از دستگاه‌ها همچون وزارتخانه دادگستری حقوق پرسنل خود را تا ۵۰درصد با هدف پرکردن شکاف میان دریافتی‌ها افزایش دادند تا پس از تصویب این قانون عدالت حفظ شود، اما هنوز باوجود ابلاغ قانون مدیریت خدمات کشوری، کارکنان برخی از دستگاه‌ها همچون وزارت جهاد کشاورزی از این افزایش حقوق باز مانده‌اند.

نداشتن منابع مالی دلیل پرداخت حقوق حداقلی به کارکنان وزارتخانه کشاورزی

وی توضیح داد: دولت در قانون مدیریت خدمات کشوری اختیار لازم را برای افزایش حقوق دستگاه‌های جا مانده دارد، اما به دلیل اینکه هنوز منابع مورد نیاز برای این مهم را پیدا و تامین نکرده، تاکنون افزایش حقوق شامل حال برخی از دستگاه‌ها همچون کارکنان وزارت جهاد اجرا نشده است.

حقوق کارمندان وزارت جهاد کشاورزی جزو پایین‌ترین حقوق‌ها است

پاپی‌زاده با بیان اینکه حقوق کارمندان وزارت جهاد کشاورزی جزو پایین‌ترین حقوق‌ها است، افزود: نمایندگان کمیسیون کشاورزی مجلس برای حل این مشکل جلسات متعددی را با وزیر مربوطه و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار کرده‌اند و با رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی نیز مکاتباتی صورت گرفت.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس همچنین خبر داد: طبق آخرین اخبار رسیده به کمیسیون کشاورزی، رئیس‌جمهور با افزایش حقوق کارکنان وزارتخانه کشاورزی موافقت کرده و قرار است؛ در هیات دولت به منظور تامین بار مالی مطرح شود. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار