کد خبر: 948626
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
ممکن است به زودی شاهد حضور کلارنس سیدورف روی نیمکت رئال مادرید باشیم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: کلارنس سیدورف، هافبک سابق باشگاه رئال مادرید و سرمربی فعلی تیم ملی کامرون، به لیست نامزد‌هایی پیوسته است که ممکن است جایگزین سانتیاگو سولاری روی نیمکت لوس بلانکوس شوند.

سیدورف این هفته دیدار رئال مادرید برابر آژاکس در مادرید را از نزدیک تماشا کرده و با اعضای هیئت مدیره باشگاه شام خورد. در آنجا فرصتی برای گفت و گو بین سیدورف و فلورنتینو پرز و سایر اعضای هیئت مدیره ایجاد شد و آن‌ها علاقمند به آگاهی از وضعیت فعلی سرمربی هلندی بودند. پس از این جلسه، نام سیدورف هم به فهرست نامزد‌های احتمالی هیئت مدیره برای انتخاب سرمربی رئال مادرید تا پایان فصل اضافه شد.

سیدورف ۴۲ ساله که از سال ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ برای رئال مادرید بازی می‌کرد، به دلیل قدرت رهبری، کاریزما و شهرت مناسبی که در میان هواداران رئال مادرید در برنابئو دارد، ممکن است هدایت این تیم را بر عهده گیرد. سیدورف همچنین دارای تجربه مربیگری در اسپانیا و لالیگا است، اما دوران حضور او روی نیمکت لاکرونیا کوتاه و نافرجام بوده است.

در چنین شرایطی سیدورف را می‌توان گزینه‌ای مناسب برای جایگزینی سولاری دانست و در صورت موفقیت در هفته‌های آتی، باشگاه رئال مادرید می‌تواند قرارداد او را در تابستان تمدید و دائمی کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار