کد خبر: 948620
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
با رفتن امیررضا خادم گزینه‌های جدیدی برای پست معاونت امور استان‌ها و پارلمانی وزارت ورزش شنیده می‌شود.
جوان آنلاین: وزارت ورزش و جوانان در این چند وقت اخیر شاهد تغییراتی در ۲ معاونت امور بانوان و پارلمانی و امور استان‌ها بود.
فریبا محمدیان با اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها از وزارت ورزش رفت و موسوی به عنوان سرپرست جایگزین وی شد.
در بخش معاونت امور استان‌ها و پارلمانی وزارت ورزش نیز امیررضا خادم در نشست خبری که دی‌ماه برگزار کرد، خبر استعفای خود را مطرح کرد، اما این خبر به طور رسمی ۱۱ اسفندماه اعلام و مراسم تودیع وی با حضور وزیر ورزش برگزار شد. امیررضا خادم در نخستین روز ثبت‌نام از نامزد‌های ریاست فدراسیون کشتی، برای این پست ثبت‌نام کرد.
با رفتن وی حالا صحبت از گزینه‌های مختلف مطرح می‌شود که یکی از گزینه‌ها سیدهادی حسینی است. نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در استان مازندران بود. شنیده‌ها حاکی از این است وی یکی از گزینه‌های جدی برای این پست است.

برای این پست حتی نام علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی نیز مطرح بود، اما خیلی زود نام او به دلیل برخی از ملاحظات به بایگانی سپرده شد.

همچنین صحبت‌هایی درباره کنار رفتن سیدشروین اسبقیان مدیرکل دفتر مشترک امور فدراسیون‌ها به گوش می‌رسد. این احتمال وجود دارد معاون وی در وزارت ورزش جایگزین او شود.
از اداره کل ورزش و جوانان تهران نیز خبر می‌رسد که رضا گل‌محمدی تا زمان بازنشستگی‌اش در این اداره ماندنی خواهد شد. وی با پایان ۳۵ سال خدمت، اوایل سال ۹۸ بازنشسته خواهد شد. گل‌محمدی برای ریاست فدراسیون قایقرانی ثبت‌نام کرد که در مقابل سهرابیان رای لازم را کسب نکرد. پیش از این گفته می‌شد برای ریاست اداره کل ورزش و جوانان تهران با دو گزینه نام آشنا یکی از وزارت ورزش و دیگر یکی از کشتی گیران سابق صحبت شده و حتی درباره انتخاب آقای کشتی گیر، وزارت ورزش و جوانان به اجماع رسیده، اما ناکامی گل محمدی در انتخابات قایقرانی تمامی معادلات را بر هم زد و از همین رو ظاهرا قرار است وی تا پایان دوره قانونی فعالیتش در اداره کل استان تهران باقی بماند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار