کد خبر: 948586
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان:
مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان گفت: تصویب اساسنامه مجموعه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شورای عالی انقلاب فرهنگی، شکل‌گیری شخصیت حقوقی کانون‌ها و ثبت آن در سامانه کشوری بچه‌های مسجد از جمله فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری مساجد اصفهان در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،حجت الاسلام محمدرضا نیستانی در ویژه برنامه‌ای که عصر جمعه به مناسبت سالروز تاسیس کانون فرهنگی هنری مساجد در مجتمع فرهنگی هنری صائب برگزار شد، اظهار کرد: خداوند به ما توفیق داده تا در جبهه جنگ نرم فعالیت کنیم. جبهه‌ای که اهمیت آن اگر از اهمیت جبهه جنگ ظاهری بیشتر نباشد کمتر نیست.
وی ادامه داد: بنا به فرموده پیامبر (ص) که جهاد اکبر را جهاد با نفس نامیده‌اند می‌توان گفت جبهه جنگ نرم و جبهه فرهنگی نیز به نوعی مقابله با هوای نفس است و تهذیب، تعلیم و تربیت نیز در همین راستاست.
نیستانی افزود: تلاشگران این وادی نیز که برای حفظ فرهنگ و اصلاح جامعه اقدام می کنند در خط اول جبهه جنگ نرم قرار دارند.
وی با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری مساجد در سال ۹۷ گفت: مجموعه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد امسال موفق به تصویب اساسنامه خود در شورای عالی انقلاب فرهنگی شد. همچنین امسال شخصیت حقوقی کانون‌ها شکل گرفت و کانون در سامانه کشوری بچه های مسجد نیز ثبت و ساماندهی شد.
مسئول کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، تصریح کرد: استان اصفهان با بیش از ۳۳۰ هزار عضو، بیشترین تعداد اعضا را در بین کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور دارد و ۱۹۰۰ کانون فرهنگی نیز در کل استان به ثبت رسیده است.
نیستانی یادآور شد: امضای مجازی این اعضا برای لبیک گفتن به بیانیه رهبر انقلاب در گام دوم جمع آوری شده تا فعالیت و حرکت ما بر اساس رهنمودهای ایشان و مرامنامه تصویب شده باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر