کد خبر: 948577
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
ریئس پلیس راهور استان:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از تمهیدات ویژه به منظور کاهش بار ترافیکی شهری در روز‌های پایانی سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، سرهنگ رضارضايي با اشاره به افزايش 20 تا 25 درصدي بار ترافيک شهري در روزهای پاياني سال به خصوص در خيابان هاي هسته مرکزي شهر اصفهان ،گفت: به همین جهت تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده تا مردم بهتر بتوانند به خریدهای خود در این ایام بپردازند.
وی از آماده باش 100 درصدی ماموران پلیس راهور در سطح خیابان ها و اختصاص گشت های ویژه به منظور بازگشایی گره های کور ترافیکی و روانسازی خیابان ها برای عبور خودروها و عابران پیاده خبر داد.
سرهنگ رضایی گفت: علاوه بر این طی هماهنگی با مسئولان شهرداری اصفهان ساعات کار اتوبوس های شرکت واحد و مترو تا ساعت 23 تمدید شده و به شهروندان توصیه می کنیم به جای استفاده از خودروهای شخصی از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا هم در وقت خود صرفه جویی کرده و هم به روانسازی ترافیک و کاهش آلودگی شهر خود کمک کنند.
ریئس پليس راهور استان بیان کرد: رصد دوربين هاي نظارتي، نشان می دهد که عبور عابران و موتورسيکلت سواران بدون توجه به چراغ راهنمايي و عدم رعايت حق تقدم و همچنين توقف کردن وسايل نقليه در مکان هاي پارک ممنوع از عوامل اصلي تشديد بار ترافيکي در روزهای پاياني سال هستند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: البته برخورد ماموران پلیس راهور با تخلفات نیز بصورت کاملاً جدي در دستور کار قرار گرفته و اعمال قانون توأم با رعایت ادب و احترام و حفظ شأن مردم به کليه واحدها ابلاغ شده است.
سرهنگ رضایی، در خاتمه ضمن تبریک پیشاپیش نوروز 98 گفت: از مردم شريف اصفهان انتظار داریم تا همچون سال های گذشته اهتمام ويژه اي به رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي داشته و ماموران پليس راهور را در ايجاد فضاي آرام و با نشاط در بستر خيابان هاي شهر یاری دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار