کد خبر: 948556
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی:
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از تأمین و آماده بودن میوه شب عید برای توزیع در این استان خبر داد.

سید احد یوزباشی، با اشاره به تأمین میوه شب عید و آمادگی نهادهای مرتبط برای توزیع آن در استان گفت: ۱۹۰۰ تن پرتقال و ۷۵۰ تن سیب، تأمین شده و آماده توزیع در شب عید در استان آذربایجان شرقی است.

وی همچنین با اشاره به به آخرین وضع توزیع گوشت گرم در استان اذعان داشت: ۵۳ تن گوشت گرم به استان تخصیص یافته و در حال توزیع است که ۵۰ درصد به صورت سیار و بقیه در فروشگاه‌های عرضه گوشت توزیع می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی ادامه داد: ضمن اینکه ۱۳۰ تن هم گوشت منجمد هم در حال حمل به استان آذربایجان شرقی است.

یوزباشی در ادامه از هماهنگی سازمان‌های جهاد کشاورزی و صنعت و معدن استان برای توزیع شکر خانوار در استان خبر داد و ابراز داشت: شکر مورد نیاز استان آذربایجان شرقی به قیمت مصوب به زودی توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به تأمین شکر مورد نیاز استان آذربایجان شرقی گفت: از ۲۰ هزار تن شکری که برای استان درنظر گرفته شده است، ۵ هزار تن به سهمیه خانوار اختصاص می باید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: استاندار آذربایجان شرقی تاکید کردند برای اطمینان از تأمین شکر مورد نیاز صنایع غذایی استان، با درخواست از تهران، میزان سهمیه استان را تا ۳۰ هزار تن افزایش دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر