کد خبر: 948555
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
به ارزش ۱۰ میلیارد ریال؛
مدیرسازمان جمع آوری اموال تملیکی آذربایجان شرقی از انهدام بیش از ۶۸۶ قم کالای غیرمجاز، فاسد و غیربهداشتی در این استان خبر داد.

حسن استوارآذر، با اعلام این خبر گفت: این کالاها شامل مواد غذایی، بهداشتی و دخانی به ارزش ریالی قریب به ۱۰ میلیارد ریال بود که معدوم و از چرخه مصرف خارج شد.

وی افزود: این کالاها براساس ابلاغ‌های صورت گرفته به عنوان کالاهای غیرمجاز شناخته شدند که هم تاریخ مصرف شأن گذشته بود و هم غیربهداشتی و فاسد بودند.

مدیر سازمان اموال تملیکی استان آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به وظیفه خطیر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار داشت: تعیین تکلیف اموالی که به نام دولت مصادره شده بر عهده این سازمان است، تعیین تکلیف به معنای فروش نبوده و بعضی مواقع برخی کالاهایی که برای سلامتی جامعه مضر است باید امحا شده و برخی کالاها نیز که مالک آن برائت می‌گیرد باید به صاحب کالا مسترد شود.

استوارآذر در بخش دیگری تصریح کرد: کارشناسان بهداشت محیط در قالب گروه‌های بازرسی بر همه اماکن تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و آشامیدنی و آرایشی - بهداشتی استان نظارت می‌کنند.

مدیر سازمان اموال تملیکی استان آذربایجان شرقی در پایان عنوان کرد: عموم شهروندان می‌توانند هرگونه شکایت‌های خود را در خصوص مسائل بهداشتی با سامانه ارتباطات مردمی ۱۹۰ در جریان بگذارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر