کد خبر: 948544
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
افتتاح مرکز جامع سلامت شهید مطلبی در سمنان
مرکز خدمات جامع سلامت شهید مطلبی سمنان در آیینی با حضور استاندار سمنان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

دکتر نوید دانائی در آیین افتتاح این پروژه که با حضور علیرضا آشناگر استاندار سمنان، دکتر احمد همتی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان،‌ مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، و.. افتتاح شد اظهار کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شهید مطلبی سمنان واقع در فاز دو سمنان، دومین پروژه بهداشتی از 40 پروژه بهداشتی، درمانی، پژوهشی و آموزشی وعده داده شده است که برنامه‌ریزی شده از دهه فجر امسال تا دهه فجر سال 1398 به بهره برداری برسد .

وی افزود: این مرکز با زیر بنای 580 مترمربع با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 500 میلیون ریال احداث و برای تجهیز آن نیز بالغ بر 750 میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: نهال‌کاری به یاد اهداکنندگان اعضاء در مرکز خدمات جامع سلامت شهید مطلبی سمنان و تکمیل پرونده الکترونیک سلامت از دیگر برنامه‌های این آیین بوده است .

وی با بیان اینکه 40 پروژه بهداشتی و درمانی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از دهه فجر 97 تا دهه فجر 98 به بهره‌برداری خواهد رسید ادامه داد: این پروژه‌ها به مروز تا سال آینده افتتاح می‌شوند.

دانایی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در آینده نزدیک، اظهار داشت: این طرح‌ها در بخش‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان اضافه کرد: نخستین پروژه بهداشتی از این بین، در شهر دیباج از توابع دامغان با حضور استاندار سمنان و مسئولان افتتاح شده بود و مرکز خدمات جامع سلامت شهید مطلبی سمنان دومین پروژه این مجموعه بود که امروز 15 اسفندماه به بهره‌برداری رسید .

دکتر دانائی از کاشت نهال به یاد اهداکنندگان عضو در این استان خبر داد و گفت: از برنامه‌های دیگر این آیین، نهال‌کاری به یاد اهداکنندگان عضو و تکمیل پرونده الکترونیک سلامت شهروندان است.

در این آیین با حضور استاندار سمنان، نماینده مردم سمنان، رئیس دانشگاه و خانواده چندتن از اهداکنندگان عضو به یاد فرشتگان حیات بخش چندین اصله نهال کاشته شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر