کد خبر: 948372
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
راننده خودروی پراید سفیدرنگ که به اتهام تلاش برای تعرض به زن مسافر بازداشت شده مدعی است که قصد تعرض نداشته است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: شامگاه سه شنبه هفتم اسفندماه رانندگان عبوری در بزرگراه امام علی حوالی لویزان مشاهده کردند زن جوانی خودش را خودروی سواری در حال حرکتی به داخل بزرگراه پرتاب کرد. پس از این حادثه راننده سوار به سرعت از محل گریخت و رانندگاه عبوری زن زخمی را برای درمان به بیمارستان منتقل کردند. پس از این حادثه تیمی از ماموران پلیس برای تحقیق در بیمارستان حاضر شدند.

زن جوان درباره حادثه گفت:: چند سال قبل ازشوهرم به خاطر اعتیادش جدا شدم. پسر ۱۳ ساله‌ای دارم که خرج زندگی اش را من تهیه می‌کنم. من پرستار کودکان هستم وساعتی قبل برای عقد قرار داد نگهداری کودک خردسالی به خانه‌ای حوالی قیطریه رفتم. پس از بستن قرارداد دو ساله داخل خیابان سوار خودروی سواری شدم تا به خانه‌ام در جنوب تهران بروم. راننده خودرو پس از حرکت مسیرش را تغییر داد و قصد آزار و اذیت مرا داشت که در خودرو را باز کردم و خودم را به داخل بزرگراه انداختم.

پس از طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی غلامی بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

ماموران در بررسی‌های تخصصی راننده خودرو سواری را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

متهم صبح دیروز مقابل شاکی در دادسرای امور جنایی مورد بازجویی قرار گرفت.

وی با انکار جرم خود گفت:: من شاگرد شیرینی فروشی در شمال تهران هستم. روز‌های سه شنبه به محل کارم نمی‌روم و با خودروم مسافرکشی می‌کنم. آن روز این زن اصرار کرد از خودروم پیاده شود، اما من خودرو را متوقف نکردم و قصد داشتم او را به مقصد برسانم که خودش را به داخل بزرگراه پرت کرد.

متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار