کد خبر: 948307
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
سردار اشتری:
فرمانده نیروی انتظامی گفت: در سالهای گذشته شاهد خسارات جانی و مالی در ایام چهارشنبه آخر سال بودیم، آرامش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است که نیروی انتظامی سریعاً و مقتدرانه با مخلان امنیت برخورد می‌کند.

سرویس جامعه جوان آنلاین: صبح امروز مراسم تودیع و معارفه رؤسای پلیس راهنمایی و رانندگی، نظام‌وظیفه و فتا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

سردار حسین اشتری در این مراسم با بیان اینکه سال 97 سال پرکاری برای نیروی انتظامی بود، اظهار کرد: همکاران بنده با کمترین هزینه بیشترین اثربخشی را در اجرای ماموریتها داشتند، اعتماد مردم به نیروی انتظامی بزرگترین سرمایه برای ما است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: یکی از اهداف نیروی انتظامی، رسیدن به تراز جمهوری اسلامی است که برای تحقق این امر گامهای خوبی برداشته شده است و هنوز باید با برنامه‌ریزی مناسب، تقویت زیرساختها، نیروها و استفاده از تکنولوژی روز به نقطه مطلوب نزدیک شویم.

وی با بیان اینکه یکی از تاکیدات در نیروی انتظامی نوآوری و شادابی در کار است، گفت: باید کارکنان ما در حال رشد و ابتکار عمل باشند، یکی از دلایل این جابه‌جایی‌ها برای تحول در کارها است و مدیران ما این روحیه را دارند، هدف ما از جابه‌جایی رشد، خدمت و تحرک بیشتر است.

اشتری افزود: این تصور نشود که این جابه‌جایی‌ها یک شب رخ داده، اینگونه نیست، ماه‌ها روی تخصص افراد فکر می‌شود و این فرآیند عالمانه‌ای است، نظرات خود افراد و مجموعه‌های مختلف در این جابه‌جایی‌ها گرفته می‌شود و انتصابات صورت می‌گیرد، بنا داریم و باید به سمت جوان‌گرایی برویم، میانگین سن خدمتی نیز پایین آمده است البته آمادگی فرمانده ما نیز ملاک است، فرمانده باید تجریه کافی برای مقابله با هر بحرانی را داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: از دیگر اولویتهای ما این است که افراد تخصصی را از خود سازمان پیدا کنیم و هم از متخصصان مربوطه و هم از رده‌های صفی بیشتر استفاده کنیم.

وی درباره اقدامات پلیس برای تامین آرامش و امنیت مردم در ایام پایانی سال، ضمن اعلام آماده‌باش کامل نیروهای پلیس برای این ایام و چهارشنبه آخر سال، متذکر شد: در سالهای گذشته شاهد خسارات جانی و مالی در ایام چهارشنبه آخر سال بودیم، آرامش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است که نیروی انتظامی سریعاً و مقتدرانه با مخلان امنیت برخورد می‌کند.

اشتری با اشاره به تشکیل قرارگاه نوروزی پلیس، یادآور شد: قرارگاه نوروزی راهور از 25 اسفند تا پایان تعطیلات نورزوی سال 98 آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

بر اساس این گزارش؛ به ترتیب سردار تقی مهری، سردار سید کمال هادیان‌فر و سردار وحید مجید به عنوان رؤسای سازمان وظیفه‌ عمومی، راهنمایی و رانندگی و فتا منصوب شدند  همچنین سرهنگ محمدرضا حسینی آباجلو نیز به عنوان معاون بهداد ناجا منصوب شد.

سردار تقی مهری و سردار سید کمال هادیان‌فر پیش از این به ترتیب رؤسای پلیس راهور و فتا  بودند و سردار وحید مجید نیز جانشین رئیس پلیس فتا بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار