کد خبر: 948297
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
رییس شورای اسلامی شهر تبریز:
جلسه فوق العاده علنی شورای اسلامی شهر تبریز به علت عدم رسیدن تعداد اعضای حاضر به حد نصاب لغو شد.

شکور اکبرنژاد رییس شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص لغو صد و یازدهمین جلسه علنی فوق العاده شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با توجه اینکه تعرفه عوارض محلی سال 1398 با دقت زیاد  اعضای شورا به تصویب رسید و زمان زیادی  از ما گرفت  لذا  لایحه پیشنهادی شهرداری تبریز برای بودجه سال 98 با تاخیر در حال بررسی است.

وی ادامه داد: به همین جهت برای تسریع در بررسی و تصویب بودجه پیشنهادی شهرداری تبریز از اعضای محترم شورا درخواست شده است که  جلسات فوق العاده بصورت فشرده و پشت سر هم برگزار شودتا بتوانیم قبل از پایان سال جاری جزییات بودجه شهرداری تبریز برای سال 98 به تصویب اعضا برسد و بعد از طی مراحل قانونی در فرمانداری  برای  اجرا به شهرداری تبریز ابلاغ شود.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز خاطر نشان کرد: امروز نیز در راستای بررسی بودجه سال 98 مقرر شده بود که جلسه فوق العاده تشکیل شود ولی متاسفانه از 13 عضو شورای اسلامی تبریز محمدباقر بهشتی، عبدالله تقی پور،  فرج محمد قلیزاده،  سعید نیکو خصلت و  کریم صادقزاده در محل برگزاری جلسه حضور داشتند و حداقل لازم برای تشکیل جلسه یعنی ۹ نفر حضور نداشت.

وی ادامه داد: غلامحسین مسعودی ریحان به علت مسافرت به تهران از دو روز گذشته مرخصی گرفته بودند و سونیا اندیش نیز چند ساعت قبل از آغاز جلسه به علت کسالت نسبت به اخذ مرخصی اقدام کرده بودند و  شهرام دبیری، فریدون بابایی اقدم، علی آجودان زاده، محرم محمدزاده و  محمد اشرف نیا  بدون اطلاع در جلسه حضور نیافتند.

اکبرنژاد در پاسخ به این سوال که آیا علت خاصی در عدم حضور اعضای شورا وجود دارد نیز توضیحاتی داد و گفت: طبق شنیده‌ها  احتمالاً برخی اعضا بخ علت محدودیت در نامه نگاری اعضای شورای شهر در اتوماسیون اداری که طی چند رز گذشته طبق آیین کار شورای اسلامی شهر برای پیشگیری از نابسامانی  اعمال شده است از حضور در جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر خودداری کرده‌اند.

وی گفت: طبق قانون و مصوبه اعضای شورای اسلامی شهر در آئین کار  تمامی مکاتبات شورای اسلامی شهر تبریز باید از طریق رییس شورا انجام گیرد و سعی شده مکاتبات اداری با شهردار و دیگر ارگان‌ها فقط از این طریق انجام گیرد تا بتوانیم از بروز برخی مشکلات جلوگیری کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: برخی از اعضای شورا بعد از اعمال به  محدودیت‌ها در اتوماسیون اداری با بنده تماس گرفتند و من هم اعلام کردم تا در جلسه‌ای نحوه دسترسی اعضا به اتوماسیون مشخص و تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: بنده بطور دقیق اطلاع ندارم که دلیل عدم حضور اعضا در جلسه امروز عدم دسترسی اعضا به اتوماسیون بوده یا درخواست‌هایی از مسئولان دیگر دارند که بعلت عدم تحقق درخواست ها  از حضور در جلسه خودداری کرده‌اند؛ به هر حال شهروندان از ما انتظار دارند رفتار معقول داشته و مسایل شهر را در اولویت قرار دهیم و حساسیت زمان را خوب سنجش کنیم.

اکبرنژاد در خصوص جلسه آینده شورای اسلامی شهر تبریز نیز توضیحاتی داد و گفت: جلسه بعدی شورای اسلامی شهر تبریز طبق روال روز یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر