کد خبر: 948296
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
نماینده مردم تبریز در مجلس:
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: باید وزرا با استقبال اعلام میزان ثروت کنند چراکه همه آن‌ها یک پیشینه دارند و جای سوال است که یک کارمند دولتی که عمر خود را به کارمندی گذرانده و حالا وزیر شده است، چرا ثروت چند هزار میلیاردی باید داشته باشد؟

احمدعلیرضا بیگی اظهار کرد: متاسفانه تفکری در مجلس شورای اسلامی ایجاد شده که به تبع آن به دو دسته ۱۷۰ نفر و ۷۰ نفر تقسیم شده‌ایم به طوریکه ۷۰ نفر نمی‌توانند در مقابل ۱۷۰ نفر عرض اندام کنند.

وی افزود: همه تلاش خود را می‌کنیم تا هر آنچه که در جامعه به یک مشکل و معضل تبدیل شده است را به مجلس برده و در آنجا رفع کنیم چراکه ما از طرف ملت، کارگر در مجلس هستیم و باید هر اتفاقی که در مجلس رقم می‌خورد را به مردم نیز اطلاع دهیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو خاطرنشان کرد: مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از افراد خالص و پاکدست هستند ولی گاهاً در بین آنها نیز افراد ناخالص پیدا می‌شود و این باعث می‌شود تا مابقی مسوولان پاکدست به پای افراد بی‌خاصیت بسوزند.

وی ادامه داد: ما در مجلس طرحی مبنی بر شفاف‌سازی ثروت مسوولان کشور اعم از وزیر، وکیل، مدیر، رئیس جمهور و غیره را دادیم که به ظاهر همه امضا و استقبال کردند ولی در زمان رای‌گیری فقط ۷۰ نفر رای دادند.

بیگی تصریح کرد: باید وزرا با استقبال اعلام میزان ثروت کنند چراکه همه آنها یک پیشینه دارند و جای سوال است که یک کارمند دولتی که عمر خود را به کارمندی گذرانده و حالا وزیر شده است چرا بیاد ثروت چند هزار میلیاردی داشته باشد؟

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر