کد خبر: 948291
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس:
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، رئیس مجلس عالی و وزیر اقتصاد جمهوری نخجوان بر توسعه روابط اقتصادی ایران و جمهوری خودمختار نخجوان تاکید کردند.
محسن نریمان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در بدو ورود به خاک جمهوری خودمختار نخجوان با استقبال منصور آیرم از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نخجوان، موزه حیدر علی یف و مرکز تجارت این جمهوری بازدید کرد. 
  
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در راس هیات اقتصادی با واصف طالب‌اف، رئیس مجلس عالی دیدار کرد. 
  
برگزاری جلسه‎ای در ادامه این دیدار با حضور معاون کمیته دولتی گمرک، معاون وزیر فرهنگ و معاون وزیر جوانان و ورزش نیز از جمله برنامه‌های هیات همراه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس بود. 
  
محسن نریمان در ادامه از کارخانه‌های سنگبری، تولید لوله و اتصالات upvc ، تولید مبل و کارخانه تولید سیگار، مراکز نمایشگاهی و فرهنگی و تاریخی، موزه‌های فرش، موزه تاریخی و معماری، مرکز فیزیوتراپی دوزداغ نیز بازدید کرد. 
  
در پایان این دیدار، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس پس از افتتاح سالن تاریخ روابط ایران و نخجوان در سرکنسولگری کشورمان، با بدرقه منصور آیرم راهی ایران شد، در این سفر کاری جمعی از سرمایه‌گذاران و مدیران، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس را همراهی کردند. 
  
منطقه آزاد ارس در چهار محدوده منفصل در شمال غرب ایران و 135 کیلومتری تبریز واقع بوده و با نخجوان از طریق محدوده جلفا، با ارمنستان از طریق محدوده نوردوز و با آذربایجان از طریق محدوده قلی بیگلو و خداآفرین هم مرز است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر