کد خبر: 948287
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی
مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی از عملیاتی شدن پایلوت سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی در استان، تحت عنوان طرح ملی دکتر نوربخش در راستای تسهیل و روانسازی امور مخاطبین و شفافیت در ارائه خدمات خبر داد.
جعفر سمساری از اجرای پایلوت سامانه متمرکز خدمات سازمان تأمین اجتماعی، اظهار کرد: پس از پنج سال تلاش در حوزه توسعه خدمات غیرحضوری، در حال حاضر سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی در جهت دسترسی سهل و آسان مخاطبین به خدمات سازمان تأمین اجتماعی فراهم شده و این سامانه با آدرس eservices.tamin.ir در دسترس افراد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در استان است.
 
وی با اشاره به اینکه این طرح با احصا و رفع ایرادات احتمالی، به کل کشور تعمیم داده می‌شود، استفاده از فناوری‌های نوین جهت خدمت رسانی را لازمه پویایی سازمان‌ها دانست و افزود: با توجه به تغییر فرهنگ عمومی و پیشرفت‌های تکنولوژیکی، فرآیندهای سنتی پاسخگوی نیاز مشتریان نبوده و سازمان تأمین اجتماعی با درک صحیح این موضوع در راستای گسترش خدمات غیرحضوری و الکترونیکی گام برمی‌دارد.    
 
وی، تعداد بیمه شدگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی استان با احتساب افراد تبعی را بالای دو میلیون نفر در استان عنوان کرد و گفت: بیش از ١٨ نوع خدمت از بدو تولد تا سال‌ها پس از فوت افراد تحت پوشش، توسط سازمان تأمین اجتماعی ارائه می‌شود و این گستره شمول و حجم مخاطبین، استفاده از فناوری‌های نوین در ارائه خدمات را لازم و ضروری می‌کند.
 
سمساری با تأکید بر اینکه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی، در محل کار و منزل مخاطبین در دسترس خواهد بود، بیان کرد: کاهش تردد درون شهری و صرفه‌جویی در وقت و زمان ذی‌نفعان از برون دادهای اجرای این طرح است.
 
وی خاطر نشان کرد: خدمات دفترچه درمانی، مشاهده و ثبت اعتراض نسبت به سوابق پرداخت حق بیمه، ارسال لیست و پرداخت حق بیمه، اخذ برگ پرداخت حق بیمه بیمه شدگان خاص، درخواست تعهدات کوتاه مدت شامل غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری، پروتز و اروتز، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه کفن و دفن و ... از جمله خدماتی است که در این سامانه پیش بینی شده و در حال گسترش است.
 
مدیرکل تأمین اجتماعی استان با اعلام اینکه شعب و واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی آمادگی ارائه مشاوره در جهت استفاده از خدمات غیرحضوری به مراجعین را دارند، فرهنگ‌سازی و اقبال عمومی در جهت استفاده از خدمات غیرحضوری و الکترونیکی را یکی از الزامات جامعه امروزی دانست و اظهار کرد: شفاف‌سازی قوانین و مقررات، فرآیندهای کاری و عدالت در توزیع خدمات از جمله دستاوردهای توسعه خدمات غیرحضوری و الکترونیک است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
علی فوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
1
7
صدور دفترچه
معصومه پیاب نما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
1
0
اگر این برنامه ها اجرایی شود بسیار از نظر صرف وقت بهینه می باشد.
حلما پورعطا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
0
0
صدور دفترچه
رحیم فیضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
0
باسلام اینجانب رحیم فیضی با30 سال پرداخت و3سال هم است بازنشسته شده ام دریافتی من کمتراز یک میلیون هفتصدهزارتومان میباشد مابایددردمان را به که بگویم خداشاهدوناظراست
رحیم فیضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
0
باسلام اینجانب رحیم فیضی باپرداخت 30 بیمه و3سال بازنشسته دریافتی من کمتراز یک میلیون وهفتصد هزارتومان میباشد درصورتیکه دولت اعلام کمتراز2200000تومان نداریم دردمان را به کجا بگویم خداساهدوناظر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر