کد خبر: 948283
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان:
ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان نسبت به جمله رکیک یکی از مجریان برنامه زنده چریکه‌ی شه‌و از سیمای مرکز استان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار جوان از سنندج، صدا و سیما یکی از دستگاه‌های فرهنگی اثرگذار بر جامعه و در عین حال فرهنگ‌ساز است که برنامه‌های آن نیاز به نظارت قوی و بیشتر دارد.

برنامه چریکه‌ی شه‌و یکی از برنامه‌های پرمخاطب شبکه کردستان است که موضوع آن موسیقی و استعدادیابی در این زمینه است که با استقبال قابل‌توجه مردمان کرد از اقصی نقاط کشور مواجه است.

در پخش زنده دوشنبه‌شب این برنامه و در مابین ورود به یکی از آیتم‌های آن، یکی از مجریان آن جمله‌ای غیراخلاقی و خلاف عرف و ارزش‌های اسلامی بیان می‌کند که امروز تمامی گروه‌ها و کانال‌ها در فضای مجازی به این موضوع پرداختند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان نسبت به این قضیه واکنش تندی نشان داد و گفت: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان باید با نظارت بیشتر از بروز چنین موضوعاتی جلوگیری کند.

محمود الله‌مرادی افزود: جمله‌ای که در آن برنامه مطرح شده بود موجب جریحه‌دارشدن قلب تمامی مردم کردستان و خاصتا قشر خبازان است که نوعی توهین و افتراست و نیاز به برخورد جدی دارد.

وی تصریح کرد: بنده به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نسبت به این موضوع به شدت ناراحت هستم و باید مسوولین صدا و سیما مراقب باشند چرا که رسانه ملی جای توهین و صحبت‌های ناشایست و به دور از شان جایگاه یک دستگاه فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی نیست.

الله‌مرادی ضمن انتقاد به برنامه خورهه‌لات، یکی دیگر از برنامه‌های زنده صدا و سیمای مرکز کردستان، گفت: بنده براساس اصل هشتم قانون اساسی و وظیفه شرعی یک انسان مسلمان  و به تاسی از آیات قرآن کریم، توصیه می‌کنم از افرادی در برنامه‌های صدا و سیما استفاده شود که شان و منزلت آن جایگاه را رعایت کرده و برای نظام اسلامی هزینه ایجاد نکنند.

وی در پایان گفت: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان باید ضمن برخورد با بانیان این قضیه، نظارت بیشتری بر برنامه‌های این مرکز داشته باشد.

انتهتی پیام/۲۳۳۰/۷۰ 

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر