کد خبر: 948275
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی:
با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و روسای شرکت گاز خراسان رضوی، ۲۵۰ اصله نهال غیرمثمر با یاد و نام شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعان حرم آل اا... در شهر مقدس مشهد کاشته شد.

سیدحمیدفانی پیش از ظهر امروز در مراسم غرس 250 اصله نهال غیر مثمر اظهار کرد: در بحث فضای سبز هر چقدر کار کنیم کم است. درخت کاری نقش موثری در ایجاد سلامتی دارد. برای این حرکت انسان دوستانه به یک روز خاص قناعت نکنیم. به عقیده بنده اگر هر روز هم یک درخت بکاریم کار خوب و ارزشمندی انجام داده ایم. چون یک موجود زنده کاشته ایم که نه تنها برای امروز ما بلکه برای آیندگان نیز مفید است.

مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: امروز با هم عهد ببندیم تا می توانیم در بحث درختکاری و ایجاد فضای سبز فعالیت کنیم تا از این طریق محیط زیست پیرامونی زندگی خود را پاکیزه و سالم نگه داریم.

فانی با بیان این مطلب که نگاه به درخت و فضای سبز به آدمی انرژی مثبت وارد می کند ادامه داد: توسعه فضای سبز باید در صدر برنامه های امور HSE شرکت گاز استان قرار داشته باشد.

وی ادامه داد: در کنار موضوع کاشت درخت باید به بحث نگه داری از آن نیز اهتمام داشته باشیم. باید طوری برنامه ریزی کنیم که همه نهال های کاشته شده تنومند و بزرگ شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به محدودیت منابع آبی استان گفت: باید از شیوه های نوین آبیاری استفاده کنید. همچنین نوع گیاهان انتخاب شده متناسب با جغرافیای آب و هوایی شهر مقدس مشهد و منطقه شمال شرق کشور باشد. درخت زنده همانند فرزندان خودمان است و باید از آن به خوبی نگهداری کنیم.

در ادامه این مراسم تعداد 10 اصله نهال به صورت نمادین(از مجموع 250 اصله نهالی که امروز در شرکت گاز استان کاشته می شود) با صلوات و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعان حرم آل اا... غرس شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار