کد خبر: 948129
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
سهراب برای درمان عازم هانوفر آلمان می شود
قهرمانی ایران در مسابقات چهارمین دوره وزنه برداری جام فجر در حالی بدست آمد که کیانوش رستمی بعنوان بهترین وزنه بردار شناخته شد. این مسابقات که گزینشی المپیک ۲۰۲۰ نیز بود، از حساسیت بالایی برخوردار بود. در این دوره ایران با ۴۶۱ امتیاز قهرمان شد. آلمان و عراق در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
سرویس ورزشی جوان آلاین – وحید صابری: محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری در گفت و گو با"جوان آنلاین" درباره عملکرد وزنه برداران در جام فجر گفت:در این دوره سعی بر این بود تا تمام تمرکزمان روی رقابت‌های ۱۰۹ کیلو گرم باشد. همان طور که دیدیم رقابت‌ها بسیار سنگین بود و ملی پوشان رقیبان بسیار خوبی داشتند. حساسیت به قدر بالا بود که تا اتن‌های مسابقه معلوم نبود که مدال طلا و نقره از آن چه کسی می‌شود، اما آنچه باید بگویم دراین وزن به شخصه انتظار بیشتری از داودی داشتم که نتوانست انتظاراتم را برآورده کند. داودی در تمرینات وزنه‌های بسیار خوبی زده بود که در این دوره ناکام بود. ان‌شاءالله در مسابقات آسیایی بتواند رکورد‌های بهتری ثبت کند.
برخواه: داوودی انتطاراتم را برآورده نکردوی درباره ترکیب تیم ملی برای قهرمانی آسیا اظهار داشت: یک رکوردگیری در دسته ۸۹ کیلوگرم داریم، ۳ نفر در این رکوردگیری شرکت خواهند کرد. مجبور هستیم یک نفر را خط بزنیم و دو نفر در اردو خواهند ماند تا به ترکیب ۱۲ نفر نزدیک شویم. بعد در عید فقط ۴ روز ابتدیی سال تعطیل هستیم و در اردو تمرینات را برای مسابقات آسیایی پیگیری خواهیم کرد.
برخواه در مورد حضور سعید علی حسینی در اردوی تیم ملی گفت: خیای از او خبری ندارم چرا که هماهنگی‌های لازم را با رئیس فدراسیون انجام می‌دهد، اما می‌دانم که اسمش برای مسابقات آسیایی رده شده و انشاله در اردو حاضر خواهند شد.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری درباره وضعیت سهراب مرادی هم خاطر نشان کرد: در حال حاضر پزشک برای او استراحت را تجویز کرده تا کمی شرایطش بهبود یابد. می‌دانم که تا حداقل دو ما هدیگر نمی‌تواند تمرین کند. پیگیر اعزام او به هانوفر آلمان هستیم. پزشکان دارند تلاش می‌کنند اگر بهبود پیدا کند عمل جراحی نکند اگر هم نیاز به عمل جراحی باشد عمل سنگینی نیست و قطعاً بر می‌گردد. خیلی امیدوارم در مسابقات جهانی در ترکیب تیم ملی باشد. اگر هم تمریناتش را خرداد آغاز کند زمان دارد که به مسابقات جهانی برسد. خیلی امیدوار هستم که سهراب مرادی در مسابقات جهانی در ترکیب تیم باشد. حتی اگر بعد از تعطیلات نوروز و تا خردادماه جراحی صورت بگیرد، زمان داریم که او را به جهانی برسانیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار