کد خبر: 948123
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
به مناسبت هفته درختکاری
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: به مناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی و با هدف ترویج فرهنگ درختکاری، کاشت درخت‌های جدید جشن درختکاری در نواحی منفصل شهری سنندج برگزار می‌شود.

شرمین شریفی در گفت وگو با خبرنگار جوان در سنندج با اشاره به اینکه افزایش سرانه فضای سبز همواراه جزو اولویت‌های این سازمان بوده است، اظهار کرد: همزمان با طرح استقبال از بهار و به مناسبت هفته درختکاری تمهیدات لازم برای کاشت درخت در نقاط مختلف سطح شهر صورت گرفته است. 

وی گفت: این سازمان با هدف نگهداری از درخت‌های موجود و کاشت درخت جدید و ترویج فرهنگ درختکاری هرساله برنامه‌های ویژه‌ای را در این راستا اجرا می‌کند. 

وی از برگزاری جشن درختکاری در نواحی منفصل  شهری خبر داد و اعلام کرد: این برنامه با عنوان هدیه سبز با هماهنگی شهرداری مناطق و نواحی منفصل شهری انجام خواهد شد. 

وی  افزود: یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان در هفته درختکاری طرح جهاد سبز شامل واکاری و درختکاری در پارک جنگلی آبیدر است. 

وی اضافه کرد: انجام طرح فرهنگ سبز شامل اجرای جشن درختکاری در یکی از مدارس سطح شهر و نواختن زنگ درختکاری در روز هجدهم اسفند ماه از دیگر برنامه‌های هفته درختکاری و منابع طبیعی در سنندج است. 
شریفی در ادامه خاطرنشان کرد:  به مناسبت هفته درختکاری عملیات پلاک‌کوبی درختان خیابان 17 شهریور نیز آغاز می‌شود. 

وی تصریح کرد: عملیات نهال کاری رفیوژ ها و معابر هم در طول هفته درختکاری در سطح مناطق سه گانه صورت خواهد گرفت. 

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه ترویج فرهنگ درختکاری  در راستای توسعه سرانه فضای سبز بسیار حائز اهمیت است گفت:  امیدواریم با برگزاری برنامه‌های  متنوع در طول سال بتوانیم با مشارکت  شهروندان در راستای گسترش و صیانت از فضای سبز سطح شهر گام برداریم. 
انتهای پیام/2330/71

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر