کد خبر: 948118
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کرج
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کرج گفت: نظارت بر بهره برداران چاه‌های آب با هدف جلوگیری از چاه فروشی ضروری است.

سیدجمال جلیلی در نشست شورای حفاظت از منابع آب کرج افزود: نظارت جدی بر چاه ها و مدیریت آنها باید به نحوی باشد که صدور مجوز چاه برای کاهش مصرف آب به ویژه در باغات و ویلاهای خارج از شهر زمینه ساز ایجاد« بازار آب فروشی» نشود.

وی ادامه داد: همچنین نحوه استفاده از آب های سطحی و بازچرخانی شده به ویژه مصارف کارخانجات ، کارگاه های تولیدی و صنعتی نیز باید مورد توجه قرارگیرد.

جلیلی گفت: برنامه های عملیاتی با قابلیت پیگیری و اجرا و همین طور مستند و قابل رجوع درسوابق بوده، به نحوی که مدیران بعدی بتوانند ادامه دهنده کار باشند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کرج در محور دیگری برضرورت تعیین تکلیف وضعیت «مالکیت چاه های شهرک های راه آهن و سهرابیه و بخش خصوصی» نیز تأکید کرد.

وی افزود: امروز یکی از دغدغه های سرمایه گذاران وجود منابع آب برای رونق چرخه تولید در نقاط مختلف است.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کرج ادامه داد: راه اندازی سیستم های نوین آبیاری در باغ ها و مزارع کشاورزی ضروری دانست.

بنابر اعلام رئیس اداره آب شهرستان کرج،امسال با تعامل و همکاری مقامات قضایی و نیروی انتظامی، 130چاه آب غیرمجاز در این شهرستان مسدود شد.همچنین در مسیر جاده کرج - چالوس نیز 40 هزار مترمربع از تخلفات مرتبط با حفر چاه مورد تخریب و بررسی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار