کد خبر: 948116
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
دادستان تهران آخرین وضعیت اقدامات قضایی و رسیدگی به پرونده های قضایی را در آستانه پایان سال تشریح کرد.

سرویس جامعه جوان آنلاین: عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران در گفت‌وگو با برنامه پارک شهر رادیو تهران آخرین وضعیت پرونده‌های قضایی را تشریح کرد.

وی در پاسخ به نحوه رسیدگی به پرونده‌های مهم اقتصادی گفت: همانطور که می‌دانید اقدامات دادستانی با قوت خود ادامه دارد و یک امار کلی می‌گویم خدمتتان.

در این هشت ماهه اخیر مکه فعالیت دادگاه‌های ویژه آغاز شده است ۲۸۲ نفر بازداشتی داشتیم و ۸۶۰ نفر ممنوع الخروخ و ۱۳۸ کیفرخواتس و بیش از ۱۰۰ نفر تحت تعقیب شدند که ۱۰۰ نفر در حال تحمل کیفر هستند.

در پرونده پتروشمیی ۱۳ نفر در ارز ۲۹ نفر در لاستیک ۴ نفر در پرونده سامانه بهین یاب سمت ۸ نفر، در گمرک ۸ نفر، در سازمان حمایت ۸ نفر و در کاغذ ۱۷ نفر بازداشتی داشته‌ایم و در پرونده واردات خودرو هم ۲۰ نفر بازداشتی هستند.

جعفری دولت آبادی در پرونده دومان توکان ۴ نفر متهم وجود داشتند که هر کدام مجموعا ۱۵۰ میلیارد تومان رد مال محکوم شدند و همیشه ما به مردم توصیه می‌کردیم پولهایشان را به مراجع معتبر ببخشند.

دادستان تهران گفت: یک باند ۷ نفره قاچاق عینک هم که در کار عینک بودند بازداشت شدند و به حبس محکوم شدند که اینها ۱۲۰ هزار قطعه عینک قاچاق کرده بودند.

در پرونده کود کمپوست متهعم اصلی به ده سال حبس شده است البته ۱۳ هزار شاکی وجود دارد که در این پرونده هم متاسفانه با کمبود مال و اموال مواجه هستیم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار