کد خبر: 948111
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
فرماندار شهرستان ویژه مرند:
فرماندار شهرستان ویژه مرند گفت: مدیران شهری جهت ورود گردشگر به داخل شهر جاذبه ایجاد کرده و باعث مانایی مسافران در این شهر شوند.

داود گرشاسبی  در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان مرند اظهار داشت: اعضای ستاد باید در برگزاری برنامه ها به اجماع برسند تا بتوانیم رضایت گردشگران و مسافران نوروزی را فراهم کنیم.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه گردشگری شهرستان گفت: امسال پس از افتتاح کاروانسرای یام، همایش جاده ابریشم در مرند برگزار و مشکل اخذ سند کاروانسرای هلاکو نیز حل شد که امیدواریم سال آینده، عملیات اجرایی آن آغاز شود.
فرماندار شهرستان مرند با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب، دیدگاه کلان برای مانایی انقلاب است اظهار داشت: در حوزه گردشگری نیز رسالت ما ضمن حفظ ارزش ها و داشته هایمان، تعامل با جهان در حوزه گردشگری و برقرای مراودات بین المللی است.
وی ادامه داد: ما می توانیم از این طریق فرهنگ و تمدن خود را به روز کرده و در کنار آن درآمدزایی کنیم.
گرشاسبی افزود: ستاد سفر باید فرصتی ایجاد کند تا در کنار ارائه خدمات به مسافران، به جنبه اقتصادی و درآمدزایی آن نیز توجه شود.
وی ضمن انتقاد از وضعیت نامناسب خدمات بین راهی، گفت: متولیان این امر باید متناسب با شرایط شهر، خدمات ارائه کرده و به وضعیت سرویس های بهداشتی بین راهی رسیدگی کنند.
فرماندار مرند با تاکید بر اینکه جهت پیشرفت و توسعه متوازن در استان، توجه به همه شهرهای استان ضروری است، اظهار داشت: شهرستان مرند با وجود همه ظرفیت ها، فاقد اداره میراث است و با نمایندگی اداره می شود که امیدواریم مجموعه میراث فرهنگی در این خصوص اقدام کنند.
وی با بیان اینکه هنر مدیر تولید راهکار است، افزود: مدیران ما باید به جای ایجاد ممنوعیت در مسیر راه اندازی بازارچه ها و فروشگاه های صنایع دستی در جاده های شهرستان، در جهت رفع مشکلات احتمالی با فرهنگ سازی و آموزش اقدام کنند.
گرشاسبی ستاد سفر را فرصتی برای شهرستان دانست و گفت: مرند نیازمند پیشرفت در حوزه گردشگری است و باید از موقعیت استراتژیکی شهرستان بهره بیشتری برد.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری مرند نیز با بیان اینکه شهرستان از نظر صنایع دستی در سطح استان غنی است، افزود: ضروری است با ایجاد بازارچه های محلی در جاده مرند - جلفا و مرند - کشکسرای، توان و داشته های خود را معرفی کنیم.
حسن فدایی اظهار داشت: بازارچه ها می توانند یکی از مشکلات عدم فروش ما در زمینه صنایع دستی را رفع کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر