کد خبر: 948103
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
مدیرکل راه آهن آذربایجان:
مدیرکل راه آهن آذربایجان به پاس حسن انجام وظیفه مهماندار امانتدار قطار تهران - مراغه از وی قدردانی و تجلیل کرد.

 «محمد اصغری»، مهماندار امانتدار شرکت قطارهای مسافری رجا کیف حاوی طلا و پول نقد جامانده در قطار تهران - مراغه را به صاحب آن بازگردانده بود.
مهماندار شرکت رجا پس از ورود قطار به ایستگاه مراغه و پیاده شدن مسافران در بازبینی از کوپه های سالن یک عدد کیف حاوی طلا به ارزش 150 میلیون ریال و پول نقد به مبلغ 5 میلیون ریال را به همراه کارت شناسایی و کارت عابربانک متعلق به یکی از مسافران این قطار به عنوان اشیاء جامانده پیدا کرده و به امور مسافری ایستگاه مراغه تحویل داده بود.
پس از پیگیری های لازم این کیف و محتویات آن از سوی امور مسافری ایستگاه مراغه به صاحب اصلی خود بازگردانده شد. 
مدیرکل راه آهن آذربایجان با قدردانی از خدمات این مهماندار از مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران خواستار تجلیل از این مهماندار شد.
شاپور ارصلانی افزود: مهماندار وظیفه شناس قطارهای مسافری اشیای جا مانده در قطارها را به امور مسافری ایستگاه ها تحویل می دهد تا در اختیار صاحبان خود قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، نخستین خط راه آهن ایران یک قرن قبل در حد فاصل تبریز تا بندر شرفخانه دریاچه ارومیه توسط روس ها ساخته شد.
راه‌آهن آذربایجان به عنوان یکی از نواحی نوزده‌گانه راه‌آهن ایران در محورهای تبریز - میانه، تبریز- جلفا، تبریز- رازی، مراغه - ارومیه و در آینده نزدیک میانه - بستان آباد فعال است و خطوط ریلی این ناحیه به حدود یک هزار و 100 کیلومتر می رسد.
راه‌آهن آذربایجان به استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل خدمت‌رسانی می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر