کد خبر: 948100
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی چهارمحال و بختیاری:
رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی چهارمحال و بختیاری با اشاره به میزبانی چهارمحال و بختیاری از ششمین دوره مسابقات فوتسال دختران قهرمانی کشوری دانشگاه‌های علمی کاربردی سراسر کشور، ادامه داد: این مسابقات روز ۱۵ اسفندماه در سالن شهدای گمنام آموزش و پرورش استان آغاز و تا ۱۹ اسفند ادامه دارد.

فرید براتی 13 اسفندماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، با اشاره به اهتمام دانشگاه جامع علمی کاربردی بر کیفی سازی، گفت: در همین راستا مراکز علمی کاربردی تعیین کیفیت شده و مدرسان آن‌ها را رتبه‌بندی کرده‌ایم.
رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی استان از اصلاح روند پذیرش دانشجو طی سال‌های گذشته در این دانشگاه خبر داد و افزود: دانشجویان این دانشگاه مانند سایر دانشگاه‌ها همزمان با کنکور سراسری پذیرفته می‌شوند.
وی با اشاره به آغاز فعالیت مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر فرخشهر در رشته‌های بازیگری، عروسک گردانی و ... و مرکز نیروی انتظامی در سال تحصیلی جاری، اظهار کرد: در راستای کیفی سازی مراکز علمی کاربردی استان پنج مرکز از این دانشگاه غیرفعال شدند.
براتی با بیان اینکه اکنون 9 مرکز علمی کاربردی با حدود دو هزار دانشجو در استان فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: در این مراکز تلاش شده است که خلاء‌های آموزشی استان برطرف شود.
رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی استان با اشاره به میزبانی چهارمحال و بختیاری از ششمین دوره مسابقات فوتسال دختران قهرمانی کشوری دانشگاه‌های علمی کاربردی سراسر کشور، ادامه داد: این مسابقات روز 15 اسفندماه در سالن شهدای گمنام آموزش و پرورش استان آغاز و تا 19 اسفند ادامه دارد.
وی افزایش روحیه شادابی و نشاط  در دانشجویان و معرفی ظرفیت‌های استان را از اهداف میزبانی این مسابقات برشمرد و خاطرنشان کرد: بیش از 200 ورزشکار، سرپرست و مربی در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند.
براتی با بیان اینکه 14 استان کشور دانشجویان دختر فوتسالیست خود را راهی این دوره از مسابقات می‌کنند، اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری، سمنان، تهران غرب، تهران شرق، قم، ایلام، خوزستان، بوشهر، گلستان، گیلان، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان از جمله این استان‌ها هستند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی استان برگزاری جشن دانش آموختگان برتر این دانشگاه را از دیگر برنامه‌های 15 اسفند عنون و اظهار کرد: این مراسم برای نخستین بار در استان و به منظور هویت بخشی به دانشجویان این دانشگاه در سالن غدیر آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.
وی از کلنگ‌زنی زمین ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی استان خبر داد و تصریح کرد: کلنگ این ساختمان 15 اسفندماه جاری به دست مسئولین کشوری و استانی در ضلع جنوبی بلوار آیت الله کاشانی شهرکرد بر زمین زده می‌شود.
براتی همچنین با اشاره به افتتاح اولین مرکز نوآوری طراحی پوشاک در مرکز علمی کاربردی پیام شهرکرد در این روز، خاطرنشان کرد: افتتاح کلینیک مشاوره و اشتغال دانشگاه از دیگر برنامه‌های روز 15 اسفند دانشگاه جامع علمی کاربردی استان است.
رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی استان با تاکید بر اینکه سیاست دانشگاه بر توسعه کیفی است نه توسعه کمی، ادامه داد: مراکزی که می‌خواهند در این دانشگاه راه‌اندازی شوند باید رشته‌های ارائه شده در آنان دارای محیط واقعی کار باشد.
وی از راه‌اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی گردشگری در آینده‌ای نزدیک در استان خبر داد و افزود: در این مرکز با همکاری یکی از کالج‌های مالزی سه رشته هتلداری، آشپزی و خدمات گردشگری تدریس می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر