کد خبر: 948092
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
مأموران پلیس پایتخت جسد خونین دختر جوانی را در خانه مجردی‌اش کشف کردند که مدتی قبل پس از فرار از خانه‌شان در غرب کشور در تهران عمل جراحی تغییر جنسیت انجام داده بود.
جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، ساعت ۱۱:۵۸ ظهر روز یک‌شنبه ۱۲‌اسفندماه مردی با اداره پلیس تماس گرفت و اعلام کرد بوی بدی از خانه خواهرش که به‌صورت مجردی زندگی می‌کند به مشام می‌رسد و او در خانه‌اش را هم باز نمی‌کند و نگران است برای او اتفاق بدی رخ داده‌باشد.
پس از اعلام این خبر سرهنگ سیف‌الله نوایی، رئیس کلانتری‌۱۴۰ باغ‌فیض همراه تیمی از مأموران کلانتری در محل حادثه که طبقه‌سوم آپارتمان مسکونی در غرب تهران است، حاضر شدند. مأموران در ادامه با کمک تیمی از آتش‌نشانان منطقه، قفل در خانه دختر مجرد را تخریب کردند و پس از ورود به داخل آپارتمان با جسد خونین دختر ۳۰‌ساله‌ای روبه‌رو شدند که به طرز مرموزی با بریدن شاهرگ دستش به کام مرگ رفته بود. سپس مأموران با حفظ صحنه حادثه موضوع رابه بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند و لحظاتی بعد بازپرس همراه کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل به تحقیق پرداختند.
معاینات تیم پزشکی قانونی در محل حادثه نشان داد از مرگ دختر جوان حدود ۲۰‌روز می‌گذرد. همچنین مشخص شد دختر فوت شده که اهل یکی از شهر‌های غربی ایران است هشت ماه قبل از سوی خانواده‌اش اعلام مفقودی شده‌است تا اینکه چند روز قبل برادرش مکان زندگی او را در تهران شناسایی می‌کند.
در ادامه تحقیقات هم ساکنان ساختمان مسکونی از مرگ دختر جوان اظهار بی‌اطلاعی کردند و گفتند که رابطه‌ای با این دختر نداشته‌اند و او را نمی‌شناسند و فقط می‌دانند که او چند ماه قبل این آپارتمان را برای زندگی‌اش اجاره کرده است. مأموران در تحقیقات بعدی دریافتند دختر فوت شده تا چند‌ماه قبل پسر بوده و از مشکل ژنتیکی دو جنسه رنج می‌برده‌است که تصمیم می‌گیرد از خانه‌شان فرار کند و برای عمل جراحی تغییر جنسیت به تهران بیاید.
برادر دختر فوت شده در توضیح ماجرا گفت: ما اهل یکی از شهر‌های غربی ایران هستیم. پرویز مشکل ژنتیکی داشت و دو جنسه بود. او تمایل زیادی داشت که با عمل جراحی زن شود و زندگی تازه‌ای را شروع کند، اما خانواده ما مخالف این کار بود تا اینکه هشت‌ماه قبل ناگهان ناپدید شد. پس از این در اداره پلیس اعلام مفقودی کردیم تا اینکه از طریق دوستانش متوجه شدیم برای کار به تهران آمده‌است. در تهران خیلی به دنبال او گشتیم، اما فایده‌ای نداشت و پرونده‌ای هم درباره گم شدن او در تهران تشکیل دادیم. ما هر روز از اداره پلیس سرنوشت برادرم را پیگیری می‌کردیم تا اینکه چند روز قبل یکی از دوستانش به من خبر داد پرویز در تهران عمل جراحی کرده و تغییر جنسیت داده و حتی شناسنامه زنانه هم گرفته‌است. دوستش آدرس خانه‌ای که او اجاره کرده بود به من داد و من هم امروز به در خانه‌اش آمدم که با این صحنه روبه‌رو شدم. در ادامه جسد دختر فوت شده برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به دستور بازپرس ویژه قتل به پزشکی قانونی فرستاده شد. کارآگاهان پلیس‌آگاهی تحقیقات خود را برای روشن شدن زوایایی پنهان این حادثه آغاز کردند تا مشخص شود دختر جوان خودکشی کرده یا به قتل رسیده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار