کد خبر: 948047
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳
کیانوش قهرمان دسته ۹۶ کیلوگرم شد
در روز پایانی پیکار‌های بین المللی وزنه برداری جام فجر در دسته ۹۶ کیلوگرم جام فجر، کیانوش رستمی برای کشورمان روی تخته رفت که با رکورد ۱۷۲ یک ضرب، ۲۲۰ دوضرب و مجموع ۳۹۲ کیلوگرم سه مدال گرفت و قهرمان شد. سهراب مرادی دیگر نماینده کشورمان که اسمش در لیست بود به خاطر مصدومیت وزنه نزد. دراین دوره بردار کیانوش رستمی او را در این مسابقات کوچ کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری: کیانوش رستمی وزنه بردار تیم ملی در گفت وگو با "جوان آنلاین" گفت: طبق برنامه پیش می‌روم و خیلی خوشحالم که توانستم مدال طلا را کسب کنم. من در هر مسابقه گزینشی المپیک بهترین عملکرد را داشته باشم البته یک سال و ۵ ماه تا المپیک زمان باقی است و ممکن است تا آن زمان هزار اتفاق ناخوشایند بیافتد، اما آنچه باید به آن اعتراف کنیم این است که کیانوش رستمی در حال حاضر خیلی تنهاست واز شما می‌خواهم که من را تنها نگذارید و رها نکیند. می‌دانم تا المپیک مسیر سختی را پیش رو دارم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا المپیک در شرایط بسیار خوبی قرار بگیرد.
رستمی: تنها‌تر از چیزی که فکرش را بکنید هستموی در ادامه افزود: در حال حاضر به این خودباوری رسیدم که می‌توانم وزنه‌های خوبی بزنم، اما یادمان باسد که من همیشه سعی کرده‌ام که برای کشورم افتخار آفرینی کنم. بازهم می‌گویم که خیلی تنها هستم و باید دست یکدیگر را بگیریم. من در المپیک ریو بدون مربی مدال گرفتم و همه مردم خیلی خوشحال شدند، اما ما فراموشکار شده‌ایم چرا که من را فراموش کرده‌اند که چقدر من افتخار آفرین بوده‌ام. باید بگویم تا زمانی که پشت هم نباشیم هر اتفاقی برایمان رخ دهد حقمان است.
رستمی در مورد مصدومیت سهراب مرادی اظهار داشت: یادمان باشد که سهراب قهرمان بزرگی است و مثل برادرم دوستش دارم. البته ما، چون دریک وزن هستیم طبیعی است که با هم رقابت داشته باشیم و این موضوع تا المپیک ادامه خواهد داشت. مصدومیت سهراب هم برای من نیز نگران کننده است. مصدومیت سهراب هیچ جذابیتی برای من ندارد، چرا که من همیشه دوست دارم رقابت کنم. امیدوارم سهراب هر چه سریع‌تر سلامتی اش را بدست بیاورد در اوزان ۹۶ یا ۱۰۹ کیلوگرم دو تایی با هم شرکت کنیم.
وزنه بردار المپیکی در پاسخ به "جوان آنلاین"مبنی براینکه چرا انفرادی تمرین می‌کند اظهارداشت: آدم باید مسیر زندگی‌اش را ببیند و من نیز مسیر زندگی‌ام را دیدم و این راه را انتخاب کردم. خیلی از شما‌ها پشت پرده را نمی‌دانید. فدراسیون یک اجبار برای من گذاشت که باید یک نفر در کنارم باشد. من اصرار داشتم مربی خارجی برایم بیاورند، اما فدراسیون انجام نداد و تنها کسی را که محرم رازم دانستم و اعتماد داشتم برادرم بود. برادرم با تمام مشکلاتش با وجود دو کودک خردسال، پابه پای من پیش می‌آید تا من برای کشورم افتخارآفرینی کنم. براردم با عشق برای من کار می‌کند و قراردادی با فدراسیون ندارد. اخلاق حرفه‌ای من طوری است که حتی از کسی نمی‌توانم یک بطری آب بگیرو و بخورم. به کسی شک ندارم، اما باید حرفه‌ای زندگی کنم. احتیاط شرط عقل است. من قبلا پیشنهاد دادم که یک مربی چینی برایم استخدام کنند که قبول نکردند. فکر کنم صحبت کردن در مورد بعضی چیز‌ها بی فایده است.
رستمی: تنها‌تر از چیزی که فکرش را بکنید هستماو درباره حمایت‌های همه جانبه فدراسیون خاطر نشان کرد: من تشکر می‌کنم و این درخواست را دارم که تا المپیک ۲۰۲۰ هم پشت من باشند و به من کمک کنند. نه این که وقتی به مسابقه می‌روم و بر می‌گردم نه کسی من را تحویل بگیرد و نه زنگی بزند و نه حتی در فرودگاه به دنبالم بیاید. یک نفر از فدراسیون با من تماسی نگرفت تا به من تبریک بگوید و یا سوال کند پول تو جیبی‌ام کافی بوده است یا نه و یا در کرمانشاه تمرین می‌کنم چیزی نیازی دارم یا نه. من اکنون فشار روحی زیادی بر رویم است و دارم در شرایطی تمرین می‌کنم که بسیار تنها هستم و حتی از این که در بین مردم هم بروم می‌ترسم و استرس می‌گیرم.
قهرمان وزنه‌برداری المپیک در ادامه با اشاره به اینکه گدا نیست اظهار داشت: خیلی وقت است از فدراسیون هیچ مبلغی نگرفته‌ام. کمیته ملی المپیک و فدراسیون من را به یکدیگر پاس می‌دهند. مگر من گدا هستم که بخواهند پولی کف دست من بگذارند؟ من دو مدال المپیک دارم و باعث تأسف است که نتوانند از ورزشکار خود که مدال المپیک دارد حمایت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار