کد خبر: 948018
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
مظلوم‌نمایی به سبک رئیس جمهور آمریکا
رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توییتری ضمن انتقاد مجدد از دموکرات‌ها، خود را انسانی بی‌گناه معرفی کرد!
به گزارش جوان آنلاین به نقل از نشریه هیل، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (یکشنبه) در حساب توییتر خود بار دیگر دموکرات‌های آمریکا را هدف حملات لفظی قرار داد و از آن‌ها انتقاد کرد.

وی در حساب توییتر خود نوشت: پس از گذشت حدود دو سال از آزار و اذیت ریاست جمهوری، تنها مسئله‌ای که اثبات شده این است که دموکرات‌ها و دیگران قانون را نقض می‌کنند. شهادت خصمانه کوهن که بوسیله یک دروغگو برای کاهش زمان محکومیتش در زندان گفته شده است، اثبات کرد که هیچ تبانی وجود نداشته است. کتاب جدید او نشان داد که آنچه او گفت: یک دروغ تمام عیار بود، اما رسانه‌های جعلی آن را پوشش نمی‌دهند. من یک انسان بی‌گناه هستم که بوسیله افرادی بد، فاسد و ناسازگار در یک «تعقیب توهمات» که غیرقانونی است گرفتار شده‌ام.

رئیس جمهور آمریکا در توییتی دیگر نوشت: آزار و اذیت ریاست جمهوری بوسیله دموکرات‌های «دیوانه» در بالاترین سطح در تاریخ این کشور قرار دارد. در عین حال شیطانی‌ترین و فاسد‌ترین رسانه‌هایی را داریم که یک رئیس جمهور باید تحمل کند. اما دو سال گذشته موفق‌ترین سال برای یک رئیس جمهور بوده است.

بیشتر بخوانید:

سندرز از آغاز یک انقلاب سیاسی در آمریکا خبر داد
جو بایدن بزرگترین رقیب ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰
رئیس جمهور آمریکا تاکنون بار‌ها از دموکرات‌ها و خبرنگاران در طول ریاست جمهوری‌اش انتقاد کرده است. اما انتقاد روز گذشته ترامپ از آن‌ها در حالی رخ داده است که دموکرات‌های ارشد کنگره روز گذشته اعلام کردند مدارکی دارند که نشان می‌دهد ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ با روسیه تبانی کرده و رئیس جمهور آمریکا در برقراری عدالت مانع‌تراشی کرده است.

رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگو با شبکه «ای بی سی» اعلام کرد که به عنوان بخشی از تحقیقات مربوط به عملکرد ترامپ در مقام ریاست جمهوری، در تلاش است به اسناد بیش از ۶۰ فرد نزدیک به دولت دسترسی پیدا کند.

«آدام شیف» رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با سی بی اس اعلام کرد این کمیته «مدارکی» در دست دارد که نشان می‌دهد ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه تبانی کرده است. وی همچنین اعلام کرد که کمیته اطلاعات مجلس در تلاش است مدارک بیشتری را بدست آورد تا سرپیچی ترامپ از قانون را اثبات کند.

چند روز پیش هم مایکل کوهن، وکیل سابق دونالد ترامپ در مقابل کمیته نظارتی کنگره علیه رئیس جمهور آمریکا شهادت داد و او را به دروغگویی به عموم مردم درباره پرداخت حق السکوت به بازیگر زن فیلم‌های مستهجن و احتمال تبانی او با روسیه متهم کرد. این درحالی است که دونالد ترامپ مدعی شد شهادت مایکل کوهن یک دروغ تمام عیار بوده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار