کد خبر: 947973
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: مراکز معاینه فنی خودرو در سطح این شهر در روزهای جمعه و تعطیلات نوروزی دایر بوده و آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

اصغر آدی بیگ در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به حجم مراجعه شهروندان به مراکز معاینه فنی به منظور تأمین رفاه حال مراجعه کنندگان براساسمصوبه کارگروه ستاد معاینه فنی، این مراکز در این ایام نیز فعال خواهد بود.

وی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب روزهای جمعه و تعطیلات رسمی در نوروز به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده و نسبت به اخذ برگه معاینه فنی خودرو اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از جانمایی پارکینگ‌های محدوده مرکزی در نقشه تبریز برای شهروندان و گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: این اقدام در راستای کاهش حجم ترافیک و استفاده بهینه از معابر هسته مرکزی شهر و ترافیک زدایی این معابر انجام شده است.

آدی بیگ از رانندگان و صاحبان خودروها خواست، برای توقف خودروهای خود حتماً از پارکینگ‌ها استفاده کنند تا علاوه بر امنیت خودروها، میزان ترافیک در هسته مرکزی شهر به ویژه مراکز تجاری و بازار کاهش یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر