کد خبر: 947967
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
مدیرتعاون روستایی سمنان:
مدیرتعاون روستایی استان سمنان گفت: نوروز امسال ۳۵۰ تن سیب و ۶۰۰ تن پرتقال در هشت شهرستان استان توزیع می‌شود.

احسان عباسپور روز یکشنبه در نشست تنظیم بازار و بازارچه های محلی و حمایت غذایی استان سمنان در سالن غدیر استانداری افزود: در سال گذشته 250 تن سیب برای نوروز 97 سمنان خریداری شده بود که 238 تن از آن به فروش رفت.
وی با بیان اینکه همچنین در این ایام بیش از 800 تن پرتقال از استان های همجوار سمنان برای تنظیم بازار شب عید خریداری شده بود، گفت: بیش از 625 تن از این میزان در سال گذشته از سوی مردم خریداری شد.
مدیرتعاون روستایی استان سمنان ادامه داد: تاکنون 100 درصد ذخیره سازی سیب های خریداری شده انجام شد و از مجموع 600 تن پرتقال خریداری شده 413 تن به سمنان انتقال یافت.
عباسپور اضافه کرد: در سال گذشته 160 مرکز توزیع میوه شب عید برای هشت شهرستان استان سمنان برنامه ریزی شده بود که امسال 30 مرکز توزیع به نسبت مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: زمان توزیع میوه شب عید در استان سمنان از 26 اسفند آغاز می شود و براساس برنامه ریزی 10 درصد از این میوه ها برای عرضه بعد از نوروز ذخیره سازی می شود.
مدیر تعاون روستایی استان سمنان گفت: قیمت سیب و پرتقال قابل عرضه در بازار مشخص نیست و در روزهای آینده این قیمت گذاری براساس سیاست های ملی و استانی انجام می شود.
در این نشست در رابطه با چگونگی تامین کالاهای اساسی در ایام نوروز و برنامه ریزی برای روند توزیع میوه شب عید در سمنان بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر