کد خبر: 947913
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
دبیر جشنواره ملی کرامت با اشاره به شش محور این جشنواره گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در دو قالب تجربه و ایده و در ذیل شش محور خانواده، زنان، تربیت، آموزش، کارآفرینی و بهداشت و سلامت در این جشنواره شرکت کنند.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش «جوان» محمد مهدی محمدیان دبیر جشنواره ملی کرامت با اشاره به اهم فعالیت‌های بنیاد کرامت امام رضا (ع) اظهار کرد: این بنیاد از سال ۹۵ بنا بر حکم رهبری به تولیت آستان برای فعالیت در زمینه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی با تأکید بر خانواده و معیشت تأسیس شد. پس از آن در این بنیاد کار‌های پژوهشی حول این موضوع برای درک بهتر از مسئله محرومیت‌زدایی انجام شد. فلسفه وجودی شکل‌گیری این بنیاد در حوزه محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی متفاوت است از کار دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلفی که در این حوزه براساس مدل رایج در حوزه خدمت‌رسانی فعالیت می‌کنند. کار اصلی این نهاد‌های مرسوم، رساندن خدمت به صورت مستقیم به دست محرومان است، اما فلسفه وجودی بنیاد کرامت امام رضا (ع) با این نظام مرسوم خدمت‌رسانی متفاوت است.
محمدیان ادامه داد: نوع نگاه بنیاد به این مسئله، احیای نهضت خدمت‌رسانی به محرومان است. به این معنا که این حرکت با شکل جدیدی پیگیری شود و آن هم توانمند کردن محرومان و فعال کردن گروه‌های خودجوش، مردمی و تشکل‌ها در حوزه خدمت‌رسانی است. بنیاد کرامت امام رضا (ع) آمادگی حمایت‌های برنامه‌ای و... را از این مجموعه‌ها دارد. محمدیان با بیان اینکه بیش از ۷۰نفر در این جشنواره تقدیر خواهند شد، گفت: توفیق زیارت امام رضا (ع) نخستین جایزه برگزیدگان این جشنواره خواهد بود، اما مهم‌ترین بخش جوایز حمایت از طرح‌ها و ایده‌های نو برای خدمت‌رسانی به محرومان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار