کد خبر: 947806
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان:
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: در ایام نوروز بيش از 90 هزار مسافر از طریق پایانه های اصفهان جابجا می شوند، از همین رو ساعات خدمات رسانی به مسافران در پایانه های اصفهان از ساعت چهار بامداد تا دو بامداد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،عباس محبوبی با اشاره به اقدامات ویژه سازمان پایانه های شهرداری اصفهان برای ایجاد آمادگی در پایانه های شهر اصفهان برای استقبال از مسافران نوروزی، اظهار کرد: این اقدامات شامل زیباسازی، ارائه خدمات به مسافران، امور فرهنگی و... است.
وی با بیان اینکه به طور معمول روزانه 70 هزار مسافر از طریق پایانه های شهر اصفهان جابجا می شود، گفت: در ایام نوروز این تعداد به بيش از 90 هزار نفر افزایش می یابد و از همین رو ساعات خدمات رسانی به مسافران در پایانه های شهر از ساعت چهار بامداد تا دو بامداد خواهد بود.
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ساعت خدمات رسانی ویژه از 25 اسفندماه تا 15 فروردین ماه است، افزود: از 25 اسفندماه نیز سفره های هفت سین برای زیباسازی محوطه پایانه ها گسترده خواهد شد. 
وی ادامه داد: هم اکنون اقدامات ویژه ای نیز برای رنگ آمیزی جداول و صندلی های سالن انتظار، خط کشی، توسعه فضای سبز، نورپردازی و... در حال انجام است. نظافت سرویس های بهداشتی در پایانه ها نیز به صورت مرتب در حال انجام است.
تجهیز اتاق مادر و کودک صفه در آستانه سال جدید 
محبوبی با بیان اینکه تجهیز اتاق مادر و کودک در پایانه کاوه قبلا انجام شده و در آستانه سال جدید این کار در پایانه صفه و به منظور رفاه حال مادران داراي كودك خردسال در زمان شيردهي، تعويض نوزاد و ... انجام می شود، اظهار کرد: بهره برداری از رستوران پایانه صفه از دیگر طرح هایی است که به زودی برای خدمات رسانی به مسافران و رانندگان صورت خواهد گرفت.
وی همچنین از نظارت با دوربین های مداربسته براي جلوگيري از توقف اتوبوس ها بیرون از محوطه پایانه ها خبر داد و گفت: از آنجا كه تردد خودروي شهروندان يا مسافران نوروزي در ايام عيد در اين نقطه از شهر كه پايانه و ورودي شهر اصفهان نيز هست، زياد است، توقف اتوبوس ها بیرون از محوطه پایانه ها مشكلات زيادي ايجاد مي كند. به همين دليل رانندگان متخلفی که اقدام به سوار کردن مسافر در بیرون از پایانه کنند، طی نامه ای به اداره کل حمل و نقل و راهداری معرفی خواهند شد و کارت آنها بین یک تا سه ماه توقیف می شود.
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان افزود: برای حذف جارچی ها در محوطه پایانه ها سیستم سنا در پایانه های صفه و کاوه راه اندازی شده و حضور جارچی ها به حداقل رسیده است.
وی بیان کرد: نیروهای انتظامی در پایانه ها مستقر شده و کلانتری ها در مجاورت پایانه ها امنیت مسافران را تامین می کنند.
آغاز عملیات عمرانی ساخت پمپ گازوئیل در پایانه صفه در سال جاری
محبوبی همچنین با اشاره به اینکه عملیات عمرانی ساخت پمپ گازوئیل در پایانه صفه نیز در اواخر سال جاری با هدف سوخت گیری اتوبوس ها در این پایانه و افزایش ساعات استراحت رانندگان، آغاز می شود، گفت: اجرای این طرح حدود 9 ماه به طول می انجامد و با بهره برداری از آن اتوبوس هایی که پیش از این در پایانه کاوه سوخت گیری می کردند، دیگر لزومی به مراجعه به این پایانه نخواهند داشت.
وی افزود: روزانه بین 70 تا 75 هزار لیتر سوخت رساني گازوئیل در پایانه کاوه انجام می شود که در صورت ساخت پمپ گازوئیل صفه، از حجم مراجعات و اتلاف وقت رانندگان در پایانه کاوه کاسته خواهد شد.
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان هزینه ساخت این پمپ را بیش از یک میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: با بهره برداری از این پمپ اتوبوس های شرکت واحد نیز در شیفت شب می توانند سوخت گیری کنند.





نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار