کد خبر: 947769
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲
امرالله احمدجو کارگردان سرشناس سینما و تلویزیون ایران، آثار هنرمندان جوان حاضر در هفتمین جشنواره «هنرجوان» را حیرت‌انگیز دانست.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، امرالله احمدجو کارگردان و نویسنده پرآوازه سینما و تلویزیون ایران که مهمان آیین نکوداشت مرحوم ابوالفضل زرویی‌نصرآباد بود، در بازدید از نمایشگاه آثار منتخب هفتمین جشنواره هنر‌های تجسمی «هنر جوان» گفت: عکس‌ها و آثار هنری این نمایشگاه صرفا به نمایش یک تاریخ بسنده نکرده‌اند بلکه برابر با مفهوم هنر هستند و درست به همین دلیل جاودانه می‌شوند. این نویسنده و کارگردان برجسته تلویزیون افزود: ذوقی که در تک‌تک عکس‌ها و آثار این نمایشگاه دیدم، بسیار مرا جذب کرد و یکی از دیگری دیدنی‌تر بود. تماشای این تعداد عکاس جوان و خوش‌ذوق، با عکس‌هایی از موضوع شهید که شاید از ابتدای انقلاب تاکنون، بار‌ها و بار‌ها درباره آن کار شده در این نمایشگاه با نگاهی جدید ارائه شده که در نوع خود اقدامی بسیار شایسته است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه سرشار از عکس‌هایی است که سهل و ممتنع به نظر می‌رسند، برای مثال در یکی از عکس‌ها تصویری از یک پدر و مادر شهید دیدم و پیرزنی که گویی دارد با فرزند از دست رفته‌اش عکس یادگاری می‌گیرد و چقدر حالت چهره او، شخصیتش را القا می‌کند. از نگاه سوژه‌های عکس‌های این نمایشگاه، احساس و عواطف انسانی می‌تراود. همچنین تنها عکس مربوط به یک خانم عکاس حاضر در نمایشگاه، به تصویر اتومبیلی در یک خیابان خلوت اختصاص داشت که از مقابل عکس‌های شهدا عبور می‌کرد و جای تأمل داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار