کد خبر: 947673
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
طی ۴۸ ساعت گذشته:
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی به ۴۴۵ نفر حادثه دیده در برف و کولاک استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

رضا مسافر، با بیان این مطلب اظهارداشت: طی 48 ساعت گذشته در ۵ محور ارتباطی استان امدادرسانی به حادثه دیده ها انجام‌شده است.
وی، افزود : در نقده ۶۳ خودرو گرفتار برف و کولاک شده بودند و ۲۵۲ نفر حادثه دیده وجود داشت که توسط ۶ تیم امدادی متشکل از ۲۲ نفر داوطلب و ۱۲ پرسنل امدادرسانی شده است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، ابرازکرد: در محور تکاب گردنه مایین بلاغ نیز یک دستگاه اتوبوس به همراه ۹ نفر دچار حادثه شده بودند که یک تیم امدادی متشکل از ۴ نفر داوطلب و یک پرسنل امدادرسانی شد.
وی، خاطرنشان کرد: در مهاباد نیز ۹ دستگاه خودرو گرفتار برف و کولاک شده بودند که توسط یک تیم امدادی متشکل از ۳ نفر داوطلب و یک نفر پرسنل به ۳۶‌نفر امدادرسانی شد.
مسافر با بیان اینکه در محور اشنویه ۳۶ دستگاه خودرو متوجه حادثه شدند، ابراز کرد: ۱۴۴ نفر در این خودرو ها دچار حادثه شده بودند که ۳ تیم امدادی متشکل از ۱۳ نفر دواطلب و ۳ نفر پرسنل به امدادرسانی پرداختند.
وی، تصریح کرد: در محور چالدران نیز یک دستگاه خودرو دچار حادثه شده بود که ۴ نفر حادثه دیده وجود داشت.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، بیان کرد: همچنین در این امدادرسانی ها ۲۰ پتو، ۳۲ بسته غذایی، ۱۰ بسته بیسکوییت، یک بسته خرما و ۱۰ بسته آب معدنی توزیع شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر