کد خبر: 947671
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی:
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از تشکیل ۱۴۷ فقره پرونده در زمینه قاچاق احشام در استان خبر داد.

محمد اقوامی در گفت   و گو با خبرنگاران با بیان اینکه امسال میزان قاچاق احشام رشد قابل توجهی در استان دارد گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۴۷ فقره پرونده در زمینه قاچاق احشام در استان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در این مدت احشام قاچاق شامل ۶۴۹ راس گاو، ۱۲ هزار و ۳۵۵ گوسفند، دو هزار و ۸۲۱ راس بز و ۹ نفر شتر از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال که قاچاق احشام خیلی ناچیز بود رشد زیادی دارد که نشان دهنده اوضاع بابسامان گوشت و گرانی های اخیر است.

وی از اجرای طرح نظارت ویژه نوروز ۹۸ در استان از ۱۵ اسفندماه امسال خبر داد و عنوان کرد: در این طرح نیروهای این اداره کل با همکاری کشت های نظارتی سایر دستگاه های نظارتی ذیربط در بخش های مختلف بازار بازرسی و نظارت خواهند داشت.

اقوامی،تعداد اکیپ های نظارتی این اداره کل در نوروز ۹۸ را در مجموع ۱۰ اکیپ اعلام و اضافه کرد: این طرح تا نیمه فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی از رسیدگی به ۹ هزار و ۸۴۵ فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات طی سالجاری خبر داد و ابراز کرد: امسال ۹ هزار و ۹۰۰ پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات استان تشکیل شده که از این تعداد ۹ هزار و ۸۴۵ فقره تاکنون مورد رسیدگی قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ارزش ریالی محکومیت این پرونده ها را ۳۰۰ میلیارد ریال ذکر و تاکیدکرد: صاحبان این پرونده ها پس ازطی مراحل قانونی به پرداخت ۳۱۲میلیارد و۲۹۰میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر