کد خبر: 947651
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
باحضورمعاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور؛
چهارمین جشنواره ملی ازدواج ۸۲ زوج ناشنوا با عنوان طرح پیوند آسمانی با حضورمعاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور برگزارشد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر وحید قبادی دانا با اشاره به اهمیت سنت حسنه ازدواج، ازدواج ناشنوایان را شجاعانه و تحسین برانگیز خواند و گفت: در شرایطی که بسیاری از جوانان تن به ازدواج نمی‌دهند، اقدام ناشنوایان برای تشکیل زندگی بسیار قابل تحسین است.
رییس سازمان بهزیستی کشوربا تاکید برانجام مشاوره ژنتیک در معلولین از ناشنوایان خواست تا با مراجعه مستمر به مراکز مشاوره ژنتیک، اقدامات لازم برای فرزندآوری را پیگیری نمایند.
  قبادی دانا، اجرایی شدن قانون جامع  حمایت از حقوق معلولان را مشمول همه دستگاه‌های اجرایی عنوان و تصریح کرد: در یک سال، برای اجرایی شدن قانون 12 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار لازم است و این در حالی است که بودجه  تنها یک هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این قانون در نظر گرفته است. 
معاون وزیرتعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: براساس این قانون وزارت راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های مرتبط موظف هستند متناسب با ارایه تسهیلات ارزان قیمت واحدهای مسکونی با کیفیت و مناسب‏‌سازی شده به افراد معلول بدون مسکن، با اولویت زوج‌‏های دارای معلولیت و خانواده‏‌های دارای چند معلول تحویل دهد.
وی با بیان اینکه طرح مسکن خانوارهای دارای دو معلول و بیشتراز سه سال پیش کلید خورده است، یادآور شد: 113هزار خانوار در نوبت دریافت واحدهای مسکونی هستند.
به گزارش روابط عمومی دراین جشن به زوج های ناشنوا هدایایی همچون؛ تامین هزینه سفر به مشهد مقدس و ارائه تسهیلات جهیزیه با معرفی به آستان قدس رضوی وهدایای نقدی به هر زوج اعطا شد.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار