کد خبر: 947642
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
مدیرکل راه آهن شمال شرق
مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) گفت: ایستگاه‌های راه آهن شمال شرق آماده خدمات رسانی و پذیرایی مطلوب و با کیفیت از مسافران نوروزی است.

فرشاد زادخور افزود: کشیک نوروزی کارکنان راه آهن شمال شرق(1) از 25 اسفند همزمان با سراسر کشور آغاز می شود و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تمامی بلیت های چاپ شده برای تردد مسافران از راه آهن به فروش رفت.
وی خاطرنشان کرد: اکنون نظافت نمازخانه و مکان های بهداشتی ایستگاه های راه آهن سمنان برای خدمات رسانی مطلوب تر به مسافرانی که با قطار مسافرت می کنند در دستور کار است.
مدیرکل راه آهن شمال شرق(1) اضافه کرد: به غیر از راه اندازی نشدن پله برقی در ایستگاه های سمنان، شاهرود و دامغان، بقیه زیرساخت های عمرانی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی فراهم است.
زادخور اضافه کرد: رزمایش های مختلف در کمیته های امنیتی، خدماتی و نظارتی برای ارایه خدمات مطلوب تر به مسافران در اداره کل راه آهن شمال شرق(1) در حال انجام است و برنامه ریزی های اصولی و هماهنگی با آغاز سفرهای نوروز تقویت می شود.
مدیرکل راه آهن شمال شرق(1) گفت: بلیت قطار برای سفرهای نوروزی به نقاط مختلف کشور شناور است و مردم سمنان هم برای سفر با قطار در نوروز امسال استقبال خوبی خواهند داشت.
بیش از 500 کیلومتر از خط ریلی 926 کیلومتری تهران- مشهد زیر پوشش اداره کل راه آهن شمال شرق(1) قرار دارد و روزانه 80 رام قطار در این مسیر در حال رفت و آمد است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر