کد خبر: 947570
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و گفت: این متهمان در پوشش مسافر قصد انتقال مواد مخدر به شهر تهران را داشتند.
سرویس اجتماعی جوان انلاین: سرهنگ محمد بخشنده گفت: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی قصد دارد مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی خریداری و به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم با همکاری همسرش تحت پوشش مسافر با استفاده از یک دستگاه اتوبوس مسافر قصد انتقال محموله را دارند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهمان صادر شد، گفت: پس از کنترل محور‌های مواصلاتی به شهر تهران، خودروی متهمان در اتوبان کاظمی شناسایی و پس از متوقف کردن اتوبوس، ماموران پایگاه سوم موفق به دستگیری این زوج قاچاقچی شدند.

وی افزود: در بازرسی از اتوبوس مسافربری مقدار ۲۹ کیلو و ۵۰ گرم مواد مخدر که جاساز شده بود کشف و این زوج به همراه راننده اتوبوس به مقر پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.
منبع: میزان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار