کد خبر: 947555
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
فرمانده نیروی قدس سپاه:
اینکه اصرار می‌کنند بر برجام ۲ در منطقه برای این است که قدرت اصیل و نابی را که در مقابل اسلام وهابی یهودی شکل گرفته است، بخشکانند و جریان‌های اسلامی در برجام ۲ خشکانده شود، البته تلاش آن‌ها به اینجا منتهی نخواهد شد و برجام ۳ هم خواهند داشت، چون دشمنان معتقدند چشمه باید خشکانده شود و این چشمه ایران است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه طرح برجام ۲ و ۳ از سوی دشمنان در منطقه برای خشکاندن جریان‌های ناب اسلامی است، گفت: شکست دشمنان در مقابل ایران حتمی است.
سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در اجلاس پایانی کنگره ۶ هزارو ۵۰۰ شهید استان کرمان یکی از مهم‌ترین خطوط تبلیغاتی دولت را به خصوص در انتخابات سال ۹۶ مورد نقد قرار داد. برجام ۲ و ۳ از جمله مهم‌ترین شعار‌هایی بود که در آخرین ماه‌های سال ۹۵ مطرح شد که در آن زمان با مخالفت جدی مقام معظم رهبری روبه رو شد. حالا سردار قاسم سلیمانی با دقت بیشتری این خطر را مورد نقد قرار داده و آن را وسیله‌ای برای مقابله با جریان‌های اصیل اسلامی می‌داند.

دفاع از حرم دفاع از حریم انسانیت بود

به گزارش فارس، سردار سلیمانی در این مراسم با اشاره به سوابق استان کرمان در انقلاب اسلامی و با بیان اینکه اگر کسی بخواهد فرهنگ یک جامعه نمایان شود باید به ارزش‌هایی که در فرهنگ واقعی آن تاثیرگذار بوده تأکید کند، تصریح کرد: دفاع مقدس خود یک گنجینه گرانبهایی است و دلیل تأکید بر استمرار کنگره‌ها و راهیان نور این است که دفاع مقدس ویژگی‌هایی دارد که در هیچ یک از آثار انقلاب به این خوبی و جامعیتی وجود ندارد.
وی افزود: انقلاب اسلامی ساختار نظام پوسیده ستمشاهی را زیر و زبر و سرنگون کرده و ساختار و نظام مردمی و اسلامی را جایگزین آن کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: دفاع مقدس در نمایاندن فرهنگ اسلام بالاترین آثار را پس از انقلاب داشت و خودش یک انقلابی در کنار انقلاب اسلامی بود و مظهر اساسی انقلاب فرهنگی دفاع مقدس بود، چون فرهنگ دینی را عملا به منصه ظهور کشاند و نشان داد قدرت دین و اتکا به دین را، لذا دفاع مقدس یک مدرسه شد.
سلیمانی با بیان اینکه دفاع از حرم دفاع از حریم انسانیت بود، بنابراین در هرجا این نوع اجتماعات برگزار شود جامعه ما نیازمند آن است، بیان کرد: شهید برتری می‌دهد و مقدم می‌دارد دیگران را یا آن چیزی که بر خود فضیلت دارد و این برتری دانستن بالاترین فضیلت شهید است. سلیمانی بیان داشت: انقلاب در طول ۴۰ سال این نظام به‌رغم همه دشمنی‌هایی که وجود داشته پیروزی‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف به دست آورده است.

برجام ۲ و ۳ برای خشکاندن اسلام

سردار سلیمانی ادامه داد: اگر سنجش انقلاب را با سه مسئله انقلاب نسبت به اسلام، انقلاب نسبت به انسان و انقلاب نسبتش به ایران بسنجیم، این‌ها قابل تفکیک نیستند، اما افکاری وجود دارد که به دنبال تشکیک بین اینهاست و می‌خواهد بین اسلام و ایران این تفکیک را ایجاد کند، نادانسته و برخی اوقات دانسته.
وی افزود: اعتقاد دارم این قابل اثبات است، آن چیزی که ایران را در این مقطع پیروز کرد عنصر اساسی آن اسلام بود و تأکید بر اسلام در زمان امام و دوره مقام معظم رهبری وجود داشت و دارد و اگر اتکا و تمسک به اسلام نباشد این پیروزی‌ها به سادگی اتفاق نمی‌افتد و با تمسک به اسلام توانستیم منافع ایران را تأمین کنیم.
سلیمانی عنوان کرد: در هیچ تصمیم‌گیری در نظام در سطوح عالی امکان ندارد تصمیمی به منصه ظهور برسد و به نقطه اجرا بخواهد نائل شود، اما در صدر آن تصمیم، منافع ایران نباشد، چون ایران قابل تفکیک از اسلام و اسلام قابل تفکیک از ایران نیست.

وی تصریح کرد: در دوران قبل از صدام اگر به ارتش ایران و نیرو‌های مسلح مراجعه می‌کردید آنجا در دکترین نظامی دشمن عراق بود، عراق کشوری است با ۹۹ درصد مسلمان و ۶۰ درصد شیعه در جوار مرز ما، صدام توانست مردم عراق را وادار به جنگ با ایران کند و بیش از ۲۵۰ هزار شهید برای ما داشت.
سردار سلیمانی اظهار داشت: اگر امروز در دیدگاه نیرو‌های مسلح ایران و دکترین و استراتژی آن‌ها و آن طرف و دولت عراق و در نگاه دو ملت نگاه کنیم، عراق از قلعه دشمنی با ایران تبدیل به قلعه دوستی شده است و ایران هیچ نگرانی از مرز‌های جنوبی و غربی ندارد و احساس می‌کند عراق دژ محکمی برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: اگر این دو قدرت قدرتمند مقاومت در دو سر فلسطین نبود آیا این نظام با این حجم امکاناتی که دنیا بی‌پروا در ابعاد مختلف در اختیارشان قرار داده است ایران را آزاد می‌گذاشت، لذا وجود یک قدرت ارزشمندی مثل حزب‌الله در مرز‌های شمالی و وجود قدرت ارزشمند از گروه‌های اسلامی فلسطینی آثار انقلاب اسلامی است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه چرا این‌قدر در برجام ۲ اصرار دارند، عنوان کرد: برای دشمن این برجام سه ضلعی است نه یک ضلعی، ولی اوباما فکر می‌کرد به مرور زمان به دو اضلاع دیگر می‌رسد، اما آدم عجولی که آمده اصرار دارد به سرعت برسد و تصورش این بود که می‌رسد.

وی تصریح کرد: اینکه اصرار می‌کنند بر برجام ۲ در منطقه برای این است که قدرت اصیل و نابی را که در مقابل اسلام وهابی یهودی شکل گرفته است، بخشکانند و جریان‌های اسلامی در برجام ۲ خشکانده شود، البته تلاش آن‌ها به اینجا منتهی نخواهد شد و برجام ۳ هم خواهند داشت، چون دشمنان معتقدند چشمه باید خشکانده شود و این چشمه ایران است.
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه در حادثه تروریستی زاهدان دیدید پسماند‌های جریان‌های وهابی و یهودی چه عمل ناجوانمردانه و غیرانسانی انجام دادند، گفت: تصور نکنید که عدد آن‌ها کم بود، دیده بودیم در دو کشور عراق و سوریه چگونه به دنبال ایجاد رعب هستند.

هیچ کشوری به اندازه ایران اقتدار ندارد

سردار سلیمانی در ادامه با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین شاهکار‌های امام این بود که ایران را مهد اسلام قرار داد و اسلام را پشتوانه ایران قرار داد و این دو را با هم تلفیق کرد، گفت: دلیل مراقبت و حرف‌هایی که در ابعاد سیاسی به وجود می‌آید همین است؛ دعوا بر سر همین عنصر است و برخی خامی کرده و این را نادانسته تضعیف می‌کنند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه هیچ کشوری به اندازه ایران اقتدار ندارد و این حرف ما نیست، حرف دشمن ماست؛ قدرت متفاوت از اقتدار است، خیلی کشور‌ها بانک مالی هستند و قدرت مالی بزرگی دارند، اما کوتوله‌های سیاسی هستند و هیچ اقتداری در صحنه بین‌المللی در جهان ندارند، اما ایران اقتدار دارد.
وی با تأکید بر اینکه اقتدار به چهار خصوصیت برمی‌گردد، افزود: اولین عامل در اقتدار ایران تمسک به اسلام و مذهب است و دومین عامل دارا بودن رهبری حکیم است که مهم‌ترین عامل اقتدار ما بوده است، عامل سوم دارابودن انسان‌های فداکار و ایثارگر است و اگر ملتی از انسان‌های فداکار و ایثارگر تهی شد، آن ملت فاقد دفاع می‌شود.

سردار سلیمانی چهارمین عامل را مرعوب نشدن دانست و گفت: دشمن سه عامل را برای ارعاب اعمال و اجرا می‌کند و وابستگی را به دو دلیل مهم انجام می‌دهد؛ یکی برای اثرگذاری و دوم برای فروپاشی که هر زمانی اراده کند، بتواند به دلیل این وابستگی این کار را انجام دهد.
فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار کرد: یکی از دلایل اقتدار ملت ایران در این دوره مرعوب نشدن است، تاکنون دشمن به‌رغم همه قلدری‌ها سعی کرده ملت ایران را بترساند، اما این ملت نترسیده بلکه به سینه او رفت و شکست داد.

وی با تأکید بر اینکه دشمن شکستش در مقابل ما حتمی است و دشمن نمی‌تواند این دلایل را هضم کند، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل شکست دشمن که در واقع در هر رویارویی او را مجبور به شکست می‌کند، روحیه استکباری دشمن و تحقیر ملت‌هاست که این را در همه جا می‌بینیم.
فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه روحیه استکبار و تحقیری جزء ذات دشمن است، گفت: نادیده انگاشتن ملت‌ها و منافع کشور و سرمایه‌گذاری روی حکومت‌های نامشروع از عوامل شکست حتمی دشمن در مقابل ایران در منطقه است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
دقیقا همینطوره
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار