کد خبر: 947464
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: طرح ساماندهی توزیع کالا‌های اساسی در استان باید ارایه شود و برای این کار باید برای ایجاد بانک اطلاعاتی کامل اقدام کرد.

محمدرضا پورمحمدی  در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان بر اصلاح ساز و کارهای تامین و توزیع اقلام اساسی تاکید و اضافه کرد: دشمن برنامه‌های وسیعی برای اخلال در اقتصاد کشور دارد و مسئولان باید ضمن تبیین نقشه‌های دشمن برای مردم، با تدابیر مناسب از ایجاد نابسامانی ‌ها جلوگیری کنند.
وی با اشاره به وضعیت تامین و توزیع کالاهای اساسی در آستانه سال جدید، اظهار داشت: به نظر می‌ رسد که نیاز به اصلاح اساسی ساز و کارها در این زمینه داریم که نهادهای دولتی باید در این خصوص تدبیر کنند.
پورمحمدی ادامه داد: نباید تصور کنیم که اگر یک مشکل را حل کردیم، دشمن از فشار و تهدید دست برمی‌دارد و باید برای شرایط پیش‌ رو آمادگی داشته باشیم و مشکلات را پیش‌ بینی کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این نشست بر ضرورت شفافیت در شبکه توزیع و نظارت بر کالاهای اساسی تاکید کرد و گفت: با وجود مشکلاتی که طی ماه ‌های گذشته در عرصه اقتصادی بر تولید کنندگان و مصرف‌ کنندگان ایجاد شده است، در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی در استان وجود ندارد.
علی جهانگیری افزود: در زمینه تزریق کالاهای اساسی به بازار در سال جاری نسبت به زمان مشابه پارسال دو تا هشت درصد افزایش اتفاق افتاده است.
وی از تشدید اقدامات نظارتی در ایام پایانی سال خبر داد و اضافه کرد: بحث نظارت باید به‌ صورت جدی‌ تر دنبال شود و این موضوع به‌ صورت شفاف به اطلاع عموم مردم برسد هر چند اداره کل صنعت، معدن و تجارت با محدودیت‌هایی در بحث نیرو و خدمات روبرو است .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر