کد خبر: 947438
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
روز گذشته و در صحن علنی مجلس نماینده قائم شهر خواستار طرح پیشنهاد ممنوعیت انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی شد. علی مطهری که در غیاب علی لاریجانی اداره مجلس را بر عهده داشت، به دلیل آنکه این پیشنهاد ماهیت بودجه‌ای ندارد، اجازه طرح آن را نداد. اما ماجرا به همین جا ختم نشد و بحث و جدل میان نمایندگان استان‌های شمالی و علی مطهری بالا گرفت. متأسفانه علی مطهری که سابقه توهین در صحن علنی را پیش از این هم داشت، این بار هم مسیر توهین در پیش گرفت؛ او به نمایندگان معترض لقب آشوبگر داد و با دست بر سینه یکی از نمایندگان زد! در جلسه عصر دیروز، علی ادیانی، نماینده قائم‌شهر به علی لاریجانی در مورد جلسه صبح اعتراض کرد و گفت: «رئیس جلسه‌ای که دست به سینه نماینده می‌زند و به ملت و نمایندگان توهین کند و واژه ناصواب آشوبگر را بیان کند، متخلف است.»
لاریجانی، اما این تعبیر را نپسندید و گفت که «ایشان قصد آرام کردن جلسه را داشتند و به هیچ عنوان قصد ایشان اهانت نبوده است.» پیش از این و در مجلس نهم مطهری پشت تریبون مجلس به یکی از نمایندگان مجلس فحاشی کرده بود.
مطهری همچنین آذرماه امسال در مراسمی به متاسبت روز دانشجو ضمن حمایت از آزادی بیان گفته بود: «درباره حصر در مجلس نهم داد و فریاد کردند و ابوترابی نطق مرا قطع کرد و من گفتم نطقم باید تمام شود و یکی کت من را می‌کشید و من او را هل می‌دادم پنج متر آنور‌تر می‌رفت. بعد گفتند کف گرگی زده البته گاهی کف گرگی هم برای کسانی که جلوی آزادی بیان را می‌گیرند لازم است.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اشرفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
0
0
عجب
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار