کد خبر: 947379
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: با هدف توسعه کارآفرینی و یادگیری مهارت‌های حرفه‌ای و حقوق شهرونی طرح سوادآموزی ویژه بانوان در مناطق محروم اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فریبا محمدلو در بازدید از مرکز یادگیری محلی فاطمه(س)گلمغان ناحیه یک اردبیل اظهار داشت:  با هدف توسعه کارآفرینی و یادگیری مهارت‌های حرفه‌ای و حقوق شهرونی طرح سوادآموزی ویژه بانوان در مناطق محروم اردبیل اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: اهمیت به توسعه سوادآموزی به ویژه در مناطق محروم استان یکی از اولویت‌های مهم برای جلوگیری از تشدید آسیب‌های اجتماعی است که در این زمینه سوادآموزی در بین زنان مناطق محروم حائز اهمیت است و این شرایط فرصت مناسبی برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: به دنبال مهارت‌آموزی و کارآفرینی در مناطق محروم استان هستیم که در این زمینه اهمیت به اجرای این طرح برای کسب مهارت‌های حرفه‌ای و حقوق شهروندی می‌تواند نقش قابل توجهی ایفا کند که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم تدوین شده است.

محمدلو تصریح کرد: روستاها ظرفیت بسیار مناسبی ایجاد اشتغال پایدار هستند که در این زمینه بانوان نقش قابل توجهی دارند که باید به این مسئله اهتمام جدی داشته باشیم و با تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری در اجرای موفق این طرح گام برداریم.

وی بیان کرد: حمایت از ماهیت کاری و توسعه این مراکز جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه از دستگاه‌های اجرایی استان انتظار داریم همکاری‌های لازم را برای ادامه فعالیت و تسریع در دستیابی به اهداف مورد نظر داشته باشند تا بتوانیم جامعه هدف خود را باسواد کرده و از افزایش آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر