کد خبر: 947377
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: کتابخانه‌های سیار روستایی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و کتاب‌رسانی به مناطق محروم و دورافتاده نقش اساسی و مهمی دارند و در تلاش برای توسعه این کتابخانه‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، زعفر احدزاده در بازدید از پروژه‌های عمرانی کانون پرورش فکری در شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت:‌ با توجه به توسعه این شهر و افزایش جمعیت، باید گسترش فعالیت‌ها و فراگیری مراکز فرهنگی هنری کانون بیش‌ از پیش مد نظر قرار گیرد که درر این زمینه اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به حل مشکل سند مالکیت مرکز شماره دو کانون پارس‌آباد و نیز حصارکشی این مجموعه و مساحت مفید آن، با مساعدت مسئولان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان، پروژه درختکاری و زنگ طبیعت در سایر مراکز استان نیز شروع خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با قدردانی از زحمات امام‌ جمعه و مسئولان این شهرستان مرزی بیان کرد: در راستای اهمیت‌دهی به محیط‌ زیست و درختکاری و مراقبت از طبیعت، مسابقه نقاشی با موضوع زنگ طبیعت و روز درختکاری در بین اعضای مراکز این شهرستان نیز برگزار خواهد شد و هم‌زمان با این مراسم از صاحبان آثار برتر قدردانی خواهد شد.

احدزاده با اشاره به نقش کتابخانه‌های روستایی در توسعه فرهنگ مطالعه گفت: کتابخانه‌های سیار روستایی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و کتاب‌رسانی به مناطق محروم و دورافتاده نقش اساسی و مهمی دارند و در تلاش برای توسعه این کتابخانه‌ها هستیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با مطلوب خواندن فعالیت‌های کانون پرورش فکری شهرستان پارس‌آباد و با اشاره به موفقیت‌های بین‌المللی و کشوری مراکز کانون افزود: استعدادهای کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد قابل‌ تحسین است و آن‌ها توانسته‌اند موفقیت‌های زیادی در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کانون استان کسب کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر