کد خبر: 947359
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
در پی کاهش میزان آرد نانوایان:
رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه افزایش تعداد نانوایی ها را عامل کاهش تولید دانست و گفت: کمبودی در تهیه نان مورد نیاز مردم وجود ندارد.

عزیز عسگر اوغلی  در خصوص علل های تعطیلی برخی نانوایی ها و شاعبه های کمبود آرد در سطح شهر گفت: در چند وقت گذشته نانوایی تبدیل به آزاد پزی شده و هر نانوا برای تامین آرد مورد نیاز خود به سراغ خرید آزاد از خود استان و استان های دیگر می کردند.

وی، افزود: اما دولت در راستای اعتراض نانوان مبنی بر نبود سود و به صرفه نبودن نان پخته شده اقدام به ارائه آرد یارانه ای به نانوایان کرده و هر ناتوا موظف است به اندازه آرد و سهمیه خود نان پخته و به فروش رساند و پس از به پایان رسیدن سهمیه روزانه ناوایی خود را تعطیل کند.

رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه ادامه داد: البته هر نانوایی می تواند به نسبت نیاز خود اقدام به تهیه آرد آزاد کند که در این صورت اعتراض بر سود ده نبود نان پخته شده دارند.

وی، تاکید کرد: امروز به هیچ وجه کمبود نان در سطح استان نداریم و نان مورد نیاز مردم به خوبی تامین می شود فقط به دلیل آزاد پز بودن نان در یک مدت زمانی تعداد نانوایان افزایش یافته و سهمیه آرد به هر کدام کم می رسد که با این طرح می توان از تعداد آن ها کاهش داد.

عسگر اوغلی، ابراز کرد: امروز یک هزارو 400 نانوایی در سطح شهر فعال هستند که بر اساس چهارچوب باید یک هزار نانوا فعالیت داشته باشد البته در صورت کمبود نان در سطح شهر تمهیدات لازم سریعا اتخاذ خواهد شد که مطمینا این مشکل به وجود نمی آید.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر