کد خبر: 947344
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بانه:
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بانه و حومه گفت: به منظور حمایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری و کمک به رفع مشکلات آنها، ۴۰۰ حلقه لاستیک یارانه‌ای با قیمت مصوب دولتی بین رانندگان توزیع شد.

هیوا رحیمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در بانه از توزیع ۴۰۰ حلقه لاستیک یارانه‌ای با قیمت مصوب دولتی بین رانندگان این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این اقدام به منظور حمایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری و کمک به رفع مشکلات آنها انجام شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بانه و حومه اذعان داشت: این اقدام اولین مرحله از اجرای طرح تامین لوازم و قطعات یدکی مورد نیاز خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری بانه بود و در مراحل بعدی، با همکاری شرکت‌های تولیدی داخلی، علاوه بر لاستیک چرخ، تلاش می‌شود دیگر وسایل و قطعات مورد نیاز هم تامین و با نرخ مناسب توزیع شود.

رحیمی‌زاده خاطرنشان کرد: لاستیک‌های توزیع‌شده محصول شرکت لاستیک‌سازی کویر ایران است که با توجه به افزایش قیمت این محصول در بازار، عرضه آن با نرخ دولتی، با استقبال رانندگان مواجه شده است، به ویژه آنکه از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بانه و حومه اضافه کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده از طریق اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور، در آغاز این طرح و ثبت‌نام از رانندگان، محدودیتی برای تامین و عرضه لاستیک نداشتیم.

وی ادامه داد: سهمیه فعلی که فقط برای تاکسی‌ها اختصاص یافته بود، در بین همه متقاضیان شامل تاکسی‌های عمومی و موقت و آژانس‌ها توزیع شد و در صورت نیاز و تقاضای رانندگان، این روال ادامه خواهد داشت.

به گزارش جوان؛ هم اکنون ۱۱۰۰ دستگاه خودرو شامل تاکسی عمومی و موقت، آژانس تلفنی، ون، مینی‌بوس و اتوبوس شهری (میدل باس) در ناوگان حمل و نقل درون شهری بانه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/2330/84

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر