کد خبر: 947294
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی:
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه دولت باید اختلافات داخلی را درون خود و در نشست‌های محرمانه حل کند نه اینکه آن را به جامعه بکشاند، گفت: در شرایطی که جنگ اقتصادی داریم نباید فرمانده سنگر را خالی کند.
سرویس سیاست جوان آنلاین: حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در واکنش به استعفای محمدجواد ظریف، گفت: هر اتفاقی که افتاده باشد در جنگ اقتصادی به دیپلماسی اقتصادی در سطح بین‌المللی نیاز است، بنابراین استعفای فرمانده دیپلماسی اقتصادی به هر دلیلی در این شرایط قابل قبول نیست. وی افزود: در صورتی که اختلاف بین آقای رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه است، باید حل و رفع شود؛ استعفا راهکار نیست. از سوی دیگر به نظر این اقدام منافع ملی، اقدام ملی و خواسته مردم را دنبال نمی‌کند.
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در چنین شرایطی رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه باید درباره استعفا به مردم توضیح دهند، رفتن وزرای کلیدی دولت در این شرایط خوب نیست زیرا در موقعیت سخت اقتصادی نباید صحنه را خالی کنند، این اقدام برای ملت بزرگ ایران قابل توجیه نیست. حاجی بابایی اظهار داشت: در چنین شرایطی وزرایی که به عنوان بِرند دولت آقای روحانی معرفی شدند باید بمانند و کار جهادی کنند، امیدواریم رئیس‌جمهور و آقای ظریف توضیح کامل و مشروحی در این خصوص ارائه دهند. وی خاطرنشان کرد: دولت بهتر است مسائل و اختلافات داخلی را درون خودش حل کند و نباید موضوعاتی که مربوط به منافع ملی است به کف جامعه کشیده شود. حاجی بابایی گفت: فرمانده نباید در مواقع حساس سنگر را خالی کند و اگر هم این کار را کند نشانه ضعف است. رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر دولت در درون خود اختلافی دارد باید با هم اندیشی و نشست‌های داخلی آن را حل کند و موضوعات اختلافی را به جامعه نکشاند. وی در پایان اظهار داشت: در حال حاضر جنگ اقتصادی وجود دارد و استعفا یعنی خالی کردن سنگر.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار