کد خبر: 947237
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با کمک بخش خصوصی در چهار ورودی شهر اردبیل محل‌هایی برای استراحت و پذیرایی از مسافران تدارک دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر فلاحی در جلسه کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد خدمات سفر استان اردبیل اظهار داشت: کمیته‌های ویژه ستاد خدمات سفر با هدف هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط با ستاد خدمات سفر آغاز به کار کرد و فعالیت‌های این ستاد در سطح استان آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: نظارت بر عملکرد نهادهای مختلف و بخش خصوصی درگیر در ستاد خدمات سفر به صورت ویژه پیگیری می‌شود و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با نظارت‌های لازم زمینه برای استقبال مناسب از گردشگران را فراهم آوریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: بخش خصوصی به ویژه اصناف و بازاریان باید به این موضوع توجه کنند که استان ما یک استان گردشگری است و باید در ایام عید از مسافران و گردشگران پذیرایی کنیم.

فلاحی تصریح کرد: با کمک بخش خصوصی در چهار ورودی شهر اردبیل محل‌هایی برای استراحت و پذیرایی از مسافران تدارک دیده می‌شود تا اطلاع‌رسانی لازم را در زمینه اماکن و محل‌های گردشگری استان به مسافران داشته و خدمات لازم را به آنها ارائه کنند.

وی توجه به بومگردی در راستای معرفی ظرفیت‌های گردگشری استان در این حوزه را از برنامه‌های دانست و گفت: رونق بوم‌گردی و توجه به ارائه خدمات گردشگری به شیوه‌های سنتی جزو اولویت‌های ما در ایام نوروز است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر عرصه همگرایی  تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها و نهادهای استان اردبیل برای افزایش رضایتمندی گردشگران و میهمانان نوروزی و رونق اقتصاد گردشگری در استان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر