کد خبر: 947203
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی
مشکلات زیست محیطی شهرک چرم تبریز با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در این نشست با تاکید بر ضرورت توجه به مسائل زیست محیطی در شهرک های صنعتی گفت: در عین رعایت حال صنعتگران و تولیدکنندگان باید موارد زیست محیطی به عنوان یک مطالبه عمومی مورد توجه قرار گیرد.

طاهر روحی با اشاره به ایجاد فضای سبز طی یک سال اخیر در شهرک چرم گفت: با وجود اینکه سال گذشته در خصوص ایجاد فضای سبز در این مجموعه اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است اما میزان فضای سبز در این شهرک کافی نیست و ضروری است ایجاد فضای سبز مشجر با گونه های سازگار با شرایط اقلیمی منطقه مورد توجه تمامی سازمان های ذی ربط قرار گیرد.

روحی رعایت مولفه های زیست محیطی در واحدهای تولیدی چرم را ضرورتی انکار ناپذیر دانست و اظهار کرد: باید کلیه واحدهای فعال در چرم شهر مجهز به پیش تصفیه شوند در غیر اینصورت اداره کل حفاظت محیط زیست طبق ضوابط با این واحد ها برخورد می کند.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از تولید در شرایط سخت اقتصادی گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی که فعالانه صنعت، تولید و اقتصاد با آن درگیر هستند در عین رعایت حال کارفرمایان باید مسائل زیست محیطی نیز مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر